mfafa Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hva er dette for slags tiltak tør jeg spørre? Antar det er for å redusere jobben til moderatorene her inne pga. mindre spam... Passe kjipt å eksludere alle ikke-norske hoster spør du meg.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hva vil dette si? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hva vil dette si? at det er bare norske ip/host'er som kommer inn på BF. men mener da jeg har sett noen svensker her i vertfall. Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Sitter i sverige nå jeg da, ikke bare en feil du har råka ut for da? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Sitter i sverige nå jeg da, ikke bare en feil du har råka ut for da? men kan jo være at det er sperre for litt skummle hosts da :) Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg er skummel! Har ikke blitt sperra :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Uten å vite helt hva shiten går ut på, så er det vel rimelig uinteresant å ha engelsktalende nigerianere registrert på forumet? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Uten å vite helt hva shiten går ut på, så er det vel rimelig uinteresant å ha engelsktalende nigerianere registrert på forumet? sant sant... men dem nordiske landene må vi kunne godta.. dvs norge, sverige og danmark :P Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Uten å vite helt hva shiten går ut på, så er det vel rimelig uinteresant å ha engelsktalende nigerianere registrert på forumet? Jeg har et spørsmål: Dersom en nordmann flytter til, la oss si, USA, får seg Amerikansk PC, og Amerikansk nettverk, linje og IP. Kan han komme inn på BF.net da? Går det ann å f.eks. snakke med admins da, for å komme inn, bare du, ikke en nigerianer, men kun du, fra USA? Litt artig å vite, egentlig. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg har et spørsmål: Dersom en nordmann flytter til, la oss si, USA, får seg Amerikansk PC, og Amerikansk nettverk, linje og IP. Kan han komme inn på BF.net da? Går det ann å f.eks. snakke med admins da, for å komme inn, bare du, ikke en nigerianer, men kun du, fra USA? Litt artig å vite, egentlig. ja hadde samme tanken selv. evt vis man var på ferie i ett "nigerianer" land og bare må inn og sjekke BF for og sjekke om noen har lagt inn noen inlegg på prosjekttrådens dems. er jo krise da. er jo noen ganger man må fylle dagene i syden med noe "fornuftig" (BF.net) også :D Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Det burde vel ikke være noe problem i å kunne lese innlegg. Bare å logge seg inn vel? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Det burde vel ikke være noe problem i å kunne lese innlegg. Bare å logge seg inn vel? For 2 uker går det vel bra, men for 3 år? Kunne jo prøvd det ut på Kypros eller i Spania, neste gang. Får se om det går... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Er det noen som greier å si eksakt hva problemet er da? Er det å surfe fra utlandet, regge seg fra utlandet, logge seg på fra utlandet? Hva er 'utlandet'? En utenlandsk ISP, eller er det en utenlandsk IPrange? Det er liksom ikke så veldig mye beskrivelser her synes jeg. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg kan ikke poste på dette forumet hvis jeg surfer gjennom en utenlandsk proxy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Er det noen som greier å si eksakt hva problemet er da? Er det å surfe fra utlandet, regge seg fra utlandet, logge seg på fra utlandet? Hva er 'utlandet'? En utenlandsk ISP, eller er det en utenlandsk IPrange? Det er liksom ikke så veldig mye beskrivelser her synes jeg. Gjøre alt jeg gjør nå, i utlandet tenkte jeg.. Med utenlandsk PC, utenlands telefonlinje, utenlandsk telefonselskap og utenlandsk IP... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg