Gå til innhold

Foreign hosts not allowed???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Artig, Cartman. Det løste iallfall mitt spørsmål/problem. God Jul, Godt Nytt År, og god USA ferie (tipper jeg ;)). :crazysant

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal du bruke en proxy? Ser ikke helt problemet, regner med sperren er satt for en grunn og at dette heller er server basert, og ikke en forum-issue.

Her er det noe muffens, for som teksten i bildet sier, saa godtar ikke ikke serveren aa kjore foresporsler fra andre maskiner enn den som bilforumet ligger paa. Det virker som om det i dette tilfellet er gjort forsok paa aa lege inn data i databasen fra en annen server enn den som bilforumet ligger paa. (PHP er jo et server-side script)

Dessuten saa er ikke adressestrengen i bildet gyldig. Mangler to variabler (do og p) ogsaa.

Som sagt tidligere, jeg sitter i USA, og surfer fra comcast sitt nett i Chicago, IL.

EDIT: mfafa, har du fortsatt dette problemet? Det skulle ikke vaere ett problem saa lenge du gaar inn via http://www.bilforumet.net. Proxy eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal du bruke en proxy? Ser ikke helt problemet, regner med sperren er satt for en grunn og at dette heller er server basert, og ikke en forum-issue.

Why do I need to use proxy servers?

1. Transfer speed improvement. Proxy servers accumulate and save files that
are most often requested by thousands of Internet users in a special
database, called “cache”. Therefore, proxy servers are able to increase
the speed of your connection to the Internet. The cache of a proxy server
may already contain information you need by the time of your request,
making it possible for the proxy to deliver it immediately.

2. Security and privacy. Anonymous proxy servers that hide your IP address
thereby saving you from vulnerabilities concerned with it.

3. Sometimes you may encounter problems while accessing to web server
when server administrator restricted access from your IP or even from
wide IP range (for example restricting access from certain countries or
geographical regions). So you try to access those pages using an
anonymous proxy server.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noe muffens, for som teksten i bildet sier, saa godtar ikke ikke serveren aa kjore foresporsler fra andre maskiner enn den som bilforumet ligger paa. Det virker som om det i dette tilfellet er gjort forsok paa aa lege inn data i databasen fra en annen server enn den som bilforumet ligger paa. (PHP er jo et server-side script)

Dessuten saa er ikke adressestrengen i bildet gyldig. Mangler to variabler (do og p) ogsaa.

Som sagt tidligere, jeg sitter i USA, og surfer fra comcast sitt nett i Chicago, IL.

EDIT: mfafa, har du fortsatt dette problemet? Det skulle ikke vaere ett problem saa lenge du gaar inn via http://www.bilforumet.net. Proxy eller ikke.

Ja. Problemet er der fortsatt om jeg kjører gjennom en proxy! Får ikke postet what-so-ever.

Når det er sagt så hadde jeg fikk tror jeg det ble litt trøbbel med photobucket og....

Mulig det er programmet jeg bruker, ProxyWay, som kødder til noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why do I need to use proxy servers?

1. Transfer speed improvement. Proxy servers accumulate and save files that
are most often requested by thousands of Internet users in a special
database, called “cache”. Therefore, proxy servers are able to increase
the speed of your connection to the Internet. The cache of a proxy server
may already contain information you need by the time of your request,
making it possible for the proxy to deliver it immediately.

2. Security and privacy. Anonymous proxy servers that hide your IP address
thereby saving you from vulnerabilities concerned with it.

3. Sometimes you may encounter problems while accessing to web server
when server administrator restricted access from your IP or even from
wide IP range (for example restricting access from certain countries or
geographical regions). So you try to access those pages using an
anonymous proxy server.

Fin maate aa anonymisere seg paa nettet. Og de glemmer aa nevne at det er glimrende for statisk innhold, men det kan vaere mindre bra for dynamisk, siden du ikke vet om du faar det siste som ev er lagt inn, paa f.eks bf.net, eller det som er mellomlagret. Nytter vel ikke aa sitte med gamle nyheter?

Men jeg tror jeg kan fortelle deg hva som skjer. Din proxy server prover aa kontakte databasen(DB) til bilforumet direkte, via det som er i cacheen til serveren. Noe BF.net serveren den ikke godtar, siden den ikke er i godkjent-listen.

Dermed sender DB ut feilmeldingen som du faar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proxy er greit hvis du ønsker å være anonym på en porrsite, men akkurat her så skjønner jeg ikke poenget med mindre du har noe du ønsker å skjule. Har du noe du ønsker å skjule, så er du nesten garantert ute etter å bare poste piss.

Proxyer generelt er ikke sperret, men jeg tipper at de mest kjente åpne proxyene er sperret for å hindre misbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider