Bauer Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 LupoBoy: Bilen din er fet! Har du gjort mye med den? Eller bare senkings og hjul? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by SeRiaLkiL hehe, en veninne av meg :). Ligger flere bilder av hun under bilder på linken i signaturen min. Sånn veninne vil jeg oxo ha! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Bauer LupoBoy: Bilen din er fet! Har du gjort mye med den? Eller bare senkings og hjul? Takker :) Finnes det noe mer enn senking og hjul? ;) Hmm.. slik den står nå, er det hovedsaklig senking, rensing av lister, hjul og nye lykter som syns for det blotte øyet. Se forøvrig denne tråden for mer info. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg