Gå til innhold

Hvor er det blitt av "Volvoklubben"?

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

Noen som har et litt bra svar på dette?

De fleste andre merkene her i Norge har egne klubber: Toyota Owners Club, Nissan Car Club, Opel Motorsport Club, Vw/Audi Club Nowegen.

Hvor er det blitt av vår klubb?

Blir litt misunnelig når eg se andre rånere med klistermerker fra deres merke. (ikkje volvo)

Fins det noen Volvo klubber her i landet?

Noen andre som deler mitt syn?

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buskerudklubben er vel størst.....ryddig klubb med mange medlemmer......

tips: goooooooooooooogle

Eg visste om de 2 klubbene der ja.. Men har vi ingen "Volvo Owners Club" her i landet.. En felles stor klubb for hele landet.. Var det vi skulle hatt...

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvoklubben i buskerud er i hvertfall de som er de tregeste når det gjelder oppdatering!

Går minst ett år før det kommer bilder fra treff og i bladet... Er ikke dette litt rart og spesielt? Det er i hvertfall ikke positivt.

Da var det nok negativt fra meg.

de gutta som driver det er ikke helt på nett da...vis du skjønner hva jeg mener....skulle hatt en egen webansvarlig innad i klubben som kunne oppdatere klubbsiden fortløpende...det må til for og fange det unge volvofolket....jeg er selv medlem på andre året

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gutta som driver det er ikke helt på nett da...vis du skjønner hva jeg mener....skulle hatt en egen webansvarlig innad i klubben som kunne oppdatere klubbsiden fortløpende...det må til for og fange det unge volvofolket....jeg er selv medlem på andre året

Helt enig med deg der...

Er også medlem på det andre året.

1107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke noe fra Ål i det siste bladet dems. Halve bladet var med alle rabett- avtalene, og resten var med oppussing av gamle "hauger"...

Var medlem for 4-5 år siden... Aldri mer...

hehe yenkte det samme da de dumpet i posten her om dagen.....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider