Croacker-RX-7 Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 FEET RX-8! bare så steika synd at det var bare tilsammen 10 sek med den bilen.. håpte sinnsykt sterkt med en biljakt scene fra det huset..men atter nei, HATER den fillejagern som hentet dem.. skriv om manuset! mere bilscener! :p Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 enig! Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Men den motorlyden som er i RX8`en på filmen høres ikke mye ut som en wankelmotor... (Er vel gjort det samme på FF1 samplet lyden av en annen motor for å få fet motorlyd(Lyden til RX7`en i FF1 er egentlig fra en supra;) )) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Code-Man Men den motorlyden som er i RX8`en på filmen høres ikke mye ut som en wankelmotor... (Er vel gjort det samme på FF1 samplet lyden av en annen motor for å få fet motorlyd(Lyden til RX7`en i FF1 er egentlig fra en supra;) )) Tror Håkon skal ta å ruse litt for deg ;) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Det var sinnsykt rått de få sekundene det varte da,,men savnet mye mye mer av den bilen. tror nok bilentusiaster nesten kan bli litt lei seg pga av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Hei. Var på X-men 2 med Råtassen og ett par andre. Når vi kommer inn i salen prater vi seff om at nå skal vi sjekke inn RX-8'ern på filmen. Jeg merker at han som sitter ved siden av meg (han er ikke med vårt "lag") overhører oss i RX-praten. Under filmen kommer RX-8 scenen, og vi "kvekker til". Yum-Yum ! Når de nevnte 10 sek er over sier jeg til Råtassen "OK, Nå kan vi gå" (bare på kødd, men likevel). Får ett litt rart blikk fra sidemannen. Han må tro vi er litt gale Mazda fans (- og ja, jeg vet han har rett). Grei film, men som alle andre her ønsket jeg meg mer RX-tid. X-Men 3 skal visstnok inneholde 30 min med 787 (R26B) rusing. (ønsketenking...) Men seriøst, hvor ble det av RX-8 reklamen før filmen? Burde jo ha vært der. (?) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Så filmern igår jeg.Kan hende det er endel som blir sure på meg nå,men jeg syns faktisk rx7 er kulere å se på! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg