celicaturbo Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 I dag har jeg gjennomført det som lenge har vært planen for Toyota MR2 Owners Group Norway, nemlig å utvide interesseområdet til å dekke Toyota sportsbiler generellt. Gruppen har dermed endret navn til Toyota Sportscar Owners Group Norway. Vi satser da på høyere nivå av aktivitet med en større gruppe medlemmer på sidene og i forumet. Endringen er gjennomført med bytte til et nytt rammeverk for sidene som tillater at medlemmer selv kan bidra med kommentarer til artikler/nyheter, skrive artikler/nyheter selv, legge til produkttester, dele linker og mer. For de som dette er interessant for kan sidene være verdt en titt. For dere andre som ikke er like interessert i Toyota takker jeg for tiden og båndbredden :) Siter - Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Da er det vel sikkert plass til meg da? Ettersom jeg kjører det ypperste innen Toyota, en Corolla GT `86.:D;) Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Dette tror jeg var en sunn forandring, både for klubb og medlemmer. Lykke til med videre drift av klubben :) Og Corolla GT (AE86) er jo rått, så tørk av deg det ironiske fliret CorollaGT :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Det er jeg faktisk enig i, syntes bilen er tøffere enn sine konkurenter som Golf osv.. Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by CorollaGT Det er jeg faktisk enig i, syntes bilen er tøffere enn sine konkurenter som Golf osv.. hehe.. husker den gangen jeg hadde en slik bil. Trimmet corolla gti twincam 16v. Var artig så lenge det varte! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by NoLimit hehe.. husker den gangen jeg hadde en slik bil. Trimmet corolla gti twincam 16v. Var artig så lenge det varte! :D Hva skjedde? Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Godt å se at du vet du har en morsom bil, CorollaGT :) Jeg for min del, har en drøm om å importere en drift-rigga AE86 (Levin eller Trueno) når jeg har fullført utdanninga (2005). Det blir stas! :D Jeg får den vel ikke gateregistrert (har tatt utgangspunkt i det, for at jeg ikke ska bli skuffa), så det blir vel en bil som kun blir brukt på bane :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Audere-Est-Facere Godt å se at du vet du har en morsom bil, CorollaGT :) Jeg for min del, har en drøm om å importere en drift-rigga AE86 (Levin eller Trueno) når jeg har fullført utdanninga (2005). Det blir stas! :D Jeg får den vel ikke gateregistrert (har tatt utgangspunkt i det, for at jeg ikke ska bli skuffa), så det blir vel en bil som kun blir brukt på bane :) Corollaen min er rusten, men motoren går greit fortsatt. Har en drøm om å få tak i en lite rusten GT 86 modell og få mekka no turbostyr. Men jeg har liten peiling på turbo osv, egentlig generelt motorer så da vil det koste. Og det er det ikke verdt. Vet også om noen blanke revolution hjul som jeg solgte til kameraten min, og de var steintøffe på corollaen, men det subbet litt, så jeg måtte eventuelt bredda skjermene ørlite foran og bak. Er jo tøfft med litt rally look. Jeg går selv på skole, Teknisk fagskole Datateknikk, og penga detter ikke akkurat inn. Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg