nomix Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 wow!Har du lyst til å fortelle hvordan d gjør det? :) Tutorial for akkurat dette her :) God Jul. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Tøff!! Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Tutorial for akkurat dette her :)God Jul. Sorry ass, men jeg skjønner ikke en dritt av de greiene på digimods :S Åssn i huleste får han svrtgreiern tl å bli svakere og svakere? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Tutorial for akkurat dette her :)God Jul. Jepp, bare ej plasserer layeret som overlay, blir bedre i mitt syn:) Og at ej bruker 75 i twirl isteden for 50:) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Jepp, bare ej plasserer layeret som overlay, blir bedre i mitt syn:)Og at ej bruker 75 i twirl isteden for 50:) Overlay er veldig fint til slikt. Bruker selv ofte både overlay og opacity. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Veldig bra dette lillebror. Ja, Hysteria er lillebroren min. :deng Jeg er dobbelt så gammel.........produktiv pappa med andre ord yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 nice modd du har laget Hysteria kiddie Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Sjekk ut no tuts kristian, se tråden øverst i forumet. Det er donorpanser tutorial viss ikkje ej husker helt feil... Men kan også funke veldig fint enkelte ganger. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg