Gå til innhold

Bang & Olufsen's samarbeid med Audi

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

Land Rover Discovery 3 med åtte høytalere, egen sub og slikt? Hadde en sånn som leiebil i England.. fikk aldri testet det ordentlig.. men spør du meg har det ikke mye å stille opp mot anlegget i min egen bil (ikke originalt) :P

Det anlegget jeg pratet om ja, og som jeg skrev var det det råeste ORGINAL anlegget jeg har hørt ;) Har da hørt betydelig bedre køstom bilstereobygg :D

Men i mine ører spiller ikke dette bare høyt, men det beholder den gode varme klangen selv på ganske høyt volum.. :)

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

B&O er bare stylede og tunede Philips-produkter, da! Var hvertfall det inntil et par år siden, og jeg tror neppe det har forandret seg (men jeg har ikke reparert elektronikkutstyr siden '03).

Jeg ville nok hatt noe annet i bilen, selv om B&O gjør mye med lite som utgangspunkt. Man betaler litt vel mye for designet! :)

For øvrig har jeg sett at Citroen leverer noen av bilene sine med Infinity Komponentsett i dørene. Rimelig bra lyd i forhold til originalanleggene i "konkurrerende" originalanlegg, hvertfall!

Hater blikkbokslyden i mange originalanlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte ikke Volvo ut noen biler for et par år siden med Alpine elektronikk og Dynaudio høytalere?

B&O ja,

Har vel alltid hatt intrykket at B&O lever av og selge folk ganske enkle saker innpakket på en flott måte, for en pris i overkant av hva utstyret er verdt.

Men siden Audi/VW ikke akkurat er kjent for å strø ut penger til underleverandører (ref div kvalitets problemer de senere årene)

er det ikke godt å vite hva som kommer ut av et slikt samarbeid.

Mistenker at det kan bli mye "bling" og lite annet

Det er tross alt få "bilstereo freaks" som kommer til å kjøpe disse bilene, så de trenger ikke gjøre så mye ut av de for å tilfredsstille den jevne kjøper,da de fleste av dem ikke har peil på hvordan et godt system kan lyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye volvos anlegg suger iallefall :P lydbildet er helt på bærtur og det høres ut som om man har massive dotter i ørene. utrolig lite dynamikk!

Nå skal vi ikke tråkke så veldig hardt på de, for de spiller ganske greit til folk flest.

Men at de har påstått å ha hatt verdens beste orginal anlegg, er litt drøyt, for SÅ bra er det ikke...har aldri blitt voldsomt imponert over noe anlegg i volvo...

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider