2FAST4U Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Jeg vil gjerne vite mer om denne bilen! Gjerne litt facts om hva som skjuler seg under panseret på denne golfen. Skrive gjerne hva som er blitt gjort med den, og sånn cirka kostnader det vil komme på og bygge/style en helt lik en... 1kjempegolf.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Hadde jeg enda fått frem noe så.... Hmmm...... :D MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by 2FAST4U Jeg vil gjerne vite mer om denne bilen! Gjerne litt facts om hva som skjuler seg under panseret på denne golfen. Skrive gjerne hva som er blitt gjort med den, og sånn cirka kostnader det vil komme på og bygge/style en helt lik en... den har 340 hester.. 4hjulstrekk og bi-turbo.. og kjører på ren metanol.. riktig?? nei.. det er et blankt bilde!! stemmer det ja. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 skitt, får fikse det da... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Dette bildet fikk jeg opp .... Kan ikke si jeg har sett den før ..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Henrik Dette bildet fikk jeg opp .... Kan ikke si jeg har sett den før ..? Er ikke det en Opel Kadett 76mod da? :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Stemmer ! det var det ja ! Synes jeg hadde sett den før Må være en Kaddett C city ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Nei nei, ser dere ikke hullet i gulvet på den bilen. Flintstones! 0hk. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Hvis det er den blå golfen du tenker på, så har den gått her jeg bor før.. Hadeland..ca 7-8 mil nord for oslo..det sitter GTI motor i den..er ikke helt sikker på årsmodell.....alt jeg kan si dessverre Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Vet mye om den bilen der. Skulle kjøpe den egentlig, men blei ikke noe av det. Er en 85 modell GTI 8v orginalt med diverse styling, som audi 80 dørhandtak på førerside - sveiset igjen dørhandtak på passasjerside. rs-fanger, 90 fanger bak med dtm hekkskjørt, g60 skjørt og kanallister , momo Quasar 16"tfelger med 205/45/16 dekktechnoblå lakk, senket 40mm med sachs og bilstein, sotede ruter, Supersprint effektanlegg. interiør fra en Edition One. blå baklykter, blinklys fra passat, embelmfri grill med grillister, t4 luftinntak på høyre forskjerm, kamei vinge bake. osv osv.. Satt inn 16v KR motor ellers er det et ganske heavy anlegg i den også. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by Jonte Vet mye om den bilen der. Skulle kjøpe den egentlig, men blei ikke noe av det. Er en 85 modell GTI 8v orginalt med diverse styling, som audi 80 dørhandtak på førerside - sveiset igjen dørhandtak på passasjerside. rs-fanger, 90 fanger bak med dtm hekkskjørt, g60 skjørt og kanallister , momo Quasar 16"tfelger med 205/45/16 dekktechnoblå lakk, senket 40mm med sachs og bilstein, sotede ruter, Supersprint effektanlegg. interiør fra en Edition One. blå baklykter, blinklys fra passat, embelmfri grill med grillister, t4 luftinntak på høyre forskjerm, kamei vinge bake. osv osv.. Satt inn 16v KR motor ellers er det et ganske heavy anlegg i den også. Rå bil da, har lyst til og bygge noe lignende. Men det han har gjort med dørhåndtakene er ikke så viktig synes jeg.. Er det noen som har flere fete mk2 bilder her, så legg de ut! Så en fet mk2'er her på forumet for et par måneder tilbake, en finsk en som var lakket sølvgrå og blå. Noen som har flere bilder av den enn de som ble lagt ut her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by 2FAST4U Rå bil da, har lyst til og bygge noe lignende. Men det han har gjort med dørhåndtakene er ikke så viktig synes jeg.. Er det noen som har flere fete mk2 bilder her, så legg de ut! Så en fet mk2'er her på forumet for et par måneder tilbake, en finsk en som var lakket sølvgrå og blå. Noen som har flere bilder av den enn de som ble lagt ut her? Har bare bilder av den etter uhellet.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 et til Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 :( Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 sweet :) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg