goLd^- Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 ja, da var det ett år og en dag siden sist jeg hadde store problemer med min bil. Nå har jeg 0 hk på hjula... tror jeg tok drivknuten eller noe annet artig da jeg hadde litt vel mye gass, kombinert med lite clutch i stad.. da sa det klakk klakk klakk bare, så sto bilen veldig stille. til en forandring fra fjordårets julegave, så gikk motoren i år da. det skjer ingen ting når jeg setter bilen i gir, men jeg hører det vanlige *klakket* da jeg setter den i de forskjellige gira. men ingen ting skjer da... men men... for ta det som det kommer, tar noen dager før jeg får oppdatert noe på denne tråden, skal til tr.heim og hente bil ha en fortsatt god jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 var drivknuten som var defekt, delene kommer til mandag =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg