Gå til innhold

Short Shift!?

Ranger emnet


Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

Er det bare sånn at det er forkjeliige "Kit" så det går på forskjellige steder eller blir det best når u tar ned potta osv osv! Får håpe det bare er kit:P hehe!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare sånn at det er forkjeliige "Kit" så det går på forskjellige steder eller blir det best når u tar ned potta osv osv! Får håpe det bare er kit:P hehe!

 

Ta ut midtkonsollen å ta en titt (kanskje du ser det ved bare å ta bort "gearmuffa" også) du ser enkelt om du kommer til uten å måtte gå inn under bilen. Det er rett og slett ikke stort nok hull ned til gearoverføringa på min bil. Vet ikke om dette varierer fra corre til corre, men vet f.eks. at på audi kan man putte rett inn fra coupen. Jeg har ikke sett noen annen kit som man kan putte rett inn uten å ta ned eksos for bilen min i alle fall (innspill..?), det er et trangt hull med lots of nazistål rundt. :spider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte det i alle fall.[/quote

 

Slit da! må da vere mye bedre og sitte inne i bilen og bruke en time på og fjerne org og inn med nytt?!

 

Njas, var ikke så mye pes, men jeg hadde jo greid å knekt hele gearstangskiten, så måtte ut med masse plastikkdeler som lå å slang nedi uansett, var greit å ta ut alt mens jeg holdt på ;)

Ser jo du har en 89-corre også, så tydligvis finnes det kit for å sette rett inn. Var ikke det veldig trangt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Njas, var ikke så mye pes, men jeg hadde jo greid å knekt hele gearstangskiten, så måtte ut med masse plastikkdeler som lå å slang nedi uansett, var greit å ta ut alt mens jeg holdt på ;)

Ser jo du har en 89-corre også, så tydligvis finnes det kit for å sette rett inn. Var ikke det veldig trangt???

 

Var jo ikke akkuratt romslig men med litt teknisk innsikt er det ikke noe problem!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo på sesjon i militæret og tok sånn test, og tydligvis visste jeg ikke hvor på trillebåra murstein burde legges for at det skulle være enklest å trille, så kan jo ha noe med det å gjøre ;)

 

Hehe, being handy sure is dandy :P Hadde gitt alle femmerne mine på vgs for å kunne skru bil foh sho lissom :D

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, being handy sure is dandy :P Hadde gitt alle femmerne mine på vgs for å kunne skru bil foh sho lissom :D

 

hehe. hadde bare 5 og 6 på vgs men var jo nettopp på bil linja da! :D

Men endte jo opp med overhaling av 16 syl skips motorer og 8000hk turboer og sånn jeg da! klager ikke ass! hehe

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår