Gå til innhold

Yes, hvordan blir dere kvitt setebetel-lyset?

Ranger emnet

Otto

Anbefalte innlegg

Men når man står pakert og bilen står å går, og kanskje man vil ha av seg belte for å få rørt på seg, så er den tikkelyden irriterende som bare F...

Da stopper jeg bilen jeg.. rett og slett.. så er ikke verre enn det :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel.. jeg står ikke akkura å råner da .. så :P igrunn et veldig lite problem for min del..hehe .. poenget mitt er som du sier.. beltet er til for å brukes.. det er ikke kult å kjøre uten.. og det er heller ikke kult å være grønnsak.. sitter man i bilen min bruker man belte eller man går ved siden av.. ingen i min bil uten belte.. rett og slett fordi OM vi kræsjer.. så hjelper det lite at jeg har belte om jeg får en kar på 80 kg i huet i 90km/h fordi han ikke brukte belte. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må dere bare godta den tikke lyden når bilen står og går. Ta på dere beltet! Sikkerhet er noe av det Volvo står for, å litt av meningen med å ha volvo er også fordi det er en trygg bil! bruk belte, så slipper dere å bli grønnsak i dashbordet!!

å viss dere irriterer dere så mye over tikkelyden når bilen står og går, er bare å sette beltet ned i festet, ha beltet bak setet eller noe..

96 - Volvo 940 - B230FK

92 - Volvo 740 SE - B230F - x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må dere bare godta den tikke lyden når bilen står og går. Ta på dere beltet! Sikkerhet er noe av det Volvo står for, å litt av meningen med å ha volvo er også fordi det er en trygg bil! bruk belte, så slipper dere å bli grønnsak i dashbordet!!

å viss dere irriterer dere så mye over tikkelyden når bilen står og går, er bare å sette beltet ned i festet, ha beltet bak setet eller noe..

ELLER!!!! Bare koble den ut så slipper vi høre tikkingen! Som et fåtall har fått med seg er temaet tikkelyden! har IKKE nevnt noe om å ikke ha på belte! saken er når man står på tomgang( i ro ) så er det ekstremt iriterende(for meg persoling) å høre på den lyden! Til alle som tror jeg og andre som ikke liker lyden

ikke bruker belte, tar dere helt feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELLER!!!! Bare koble den ut så slipper vi høre tikkingen! Som et fåtall har fått med seg er temaet tikkelyden! har IKKE nevnt noe om å ikke ha på belte! saken er når man står på tomgang( i ro ) så er det ekstremt iriterende(for meg persoling) å høre på den lyden! Til alle som tror jeg og andre som ikke liker lyden

ikke bruker belte, tar dere helt feil!!

Otto har et bra poeng der... :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på beltet er vel den beste metoden.

Så slipper vi andre å betale skattepenger for grønnsaker som ikke beskytter seg.

ja, samme sier jeg!

jeg måtte plugge ut varsleren på ene setet, pga. den hang seg opp!

på andre setet er den på, pga. jeg kjører ingen, om de ikke har på seg belte.

edit: det som irriterer meg, er den jævla summetonen når du har på lyset, eller om døren står åpen..

hvorfor kunne de ikke laget en litt mer behagelig lyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider