Tommeliten Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 var det noen som så på --racers (husker ikke helt hva det het, men er oversatt til billøp på norsk) på discovery idag. kl1400? var jo et bra konsept...kune kanskje vært litt bedre, men var jo bra likevel.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Thunder races ja. Genialt program! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Ahh jeg som skulle se det da, våkna klokka 16 :( Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Thunder Races var det ja... Noen som vet om det er ukentlig det går? Må nesten få med meg flere episoder...=) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Hver lørdag kl 14. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Jeg så det forrige lørdag, var egentlig meningen at jeg skulle se det idag også, men dere vet, når arbeidsklærne er kommet på og du er på god vei inn på verkstedet en tildlig lørdags morgen glemmer du alt som heter tid og sted, da er det bare baabyen som teller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 er det det programmet hvor de bygger opp biler ut fra et konsept (f.eks små biler med svære motorer) de får, og så kjører race med de etterpå? moro program, sett det en gang. De skulle bygge opp en Uno, Fiesta og Micra :D Micra'n fikk jo værstings Rover V8'er :D men det var no feil med den, synd.. :( Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 dritkult program det ja.. :) ses så ofte jeg husker på det :) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg