Tsbusa Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hadde vært gøytt med noe nytt og ja:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jepp.. er medlem der.. men er gjerne med vist noen skal starte noe nytt :) hehe, ikke for å være negativ altså... men det er ytterst få som har mulighet til å starte opp en ny klubb fra grunnen av. * Det tar sinnsykt mye ressursser.. * Det koster i utgifter * Hvorfor skal de velge den nye klubben? For all del, start gjerne en egen klubb. Jeg er lett med å utveksle lenker og alle er velkommen på forumet til volvo-power.net, uten å bli medlem i selve klubben.. men, ja.. husk: skal en klubb startes, må den nesten overgå de andre klubbene, for å få oppsluttning. evnt. vil jo lokal-klubber fungere, men.. ja. vi har hatt en del folk i volvo power team, som har fått oppgaver. de fleste sier: "ja, jeg vil hjelpe!", noe de sikkert vil, men de har ikke tid/kunnskaper/ressursser. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hva med en Volvo 740 Klubb? Altså for 740 eiere ;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Men DaButcher; blir det no treff detta året eller? (tenkte å melde meg inn i vpt strax...) Hadde vært ufatteligg digg med et svært volvo treff:D:D:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvis vi skal ha et treff så må vi iallefall ha det en plass der det blir enkelt for alle å komme seg. Men et treff kan vel være mulig å få til. blir vel en form for inngangspenger dersom det blir noe a la rudskogen. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Men DaButcher; blir det no treff detta året eller? (tenkte å melde meg inn i vpt strax...) Hadde vært ufatteligg digg med et svært volvo treff:D:D:D ja, det bør jo helst skje noe i år :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 skulle ønske det vart aktivitet på vpt forum vertfall. dei gangane eg har posta spørsmål på forum, så er det sjeldent å få svar egentlig:P eg kommer til å betale for å vere medlem vertfall =) satser på at forum tar seg opp http://www.bocom.no\volvo er ei fin side med masse volvo informasjon og bilder.. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hadde vært bra med et ekte volvo treff ja.. på våler for eks. da dette ligger mest midt i landet. mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Nå har vi nytt design på Volvo Power Team. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg