opel freak Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg er på jakt etter en sub til maks 3000kr. Kravet er at den må være fra en norsk forhandler og må ha 2+2ohm spole. Forsterkeren som skal drive den er en Audison Lrx 1400 på (tror jeg) 900w rms i 1ohm. Har dere noen anbefallinger og komme med? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Du kan jo ta en titt på Boxter Shark 12". Tekniske data: - 2000 Watt RMS - 3" Dual 2 Ohm Voice Coils - Double Stacked Magnet - Heavy Duty Alu Chassis - Built-In Elitzewiring and Double Surround - Kevlar Improved Cone - Fatboy Surround - Weight: 14.5 Kg - Box From 25 Liters Veil kr 2995,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Blir ikke litt liten forsterkeren da tror du? Noen som har testet den subben? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Husk at du kan kjøre i 2ohm ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Jeg har 1 stk JBL GTO-1202D liggende (HELT NY I ESKE) som jeg har fått til overs i mitt prosjekt da jeg brukte 3 stk og ikke 4 stk som var planen.... BRS selger denne for 1590,- Du kan få den for 1000,- + frakt av meg... Men det er kun denne ene.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 DET er et bra kjøp! SLÅ TIL! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg