Per-Henrik Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Du, har du ikke fått med deg de på forumet som senker 100mm helt uten problemer her? Aldri subbet eller noe! Det går jo helt fint sier de. Kan jo prøve å kjøre uten fjær også, blir lavest da. :thanks men da har de kappa fjæra eller justert bart fjær bein Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 justerbare fjærbein koster ikke skjorta,skal hente deler som skal bli justerbare frem til 242n nå på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Du, har du ikke fått med deg de på forumet som senker 100mm helt uten problemer her? Aldri subbet eller noe! Det går jo helt fint sier de. Kan jo prøve å kjøre uten fjær også, blir lavest da. :thanks Du sa du skulle senke fjærskåla 20mm, BUSTED! Det hadde ikke gått med større enn trilleborhjul sier jeg da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Du sa du skulle senke fjærskåla 20mm, BUSTED! Det hadde ikke gått med større enn trilleborhjul sier jeg da! Nei, det er sant.. Om jeg skulle senket så mye, ville jeg aldri fått plass til "traktorprofilen" min 225/35-18. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nei, det er sant..Om jeg skulle senket så mye, ville jeg aldri fått plass til "traktorprofilen" min 225/35-18. Fin profil det da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 83 Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 i øtfold mister man lappen ved kapping av fjører må kjøre opp på nytt pluss bot som kan vøre opp til 6000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg