Probe GT Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Føler at alle gjør slurve arbeid, best jeg gjør det selv... Synd og føle slikt hele tiden :( Og pluss at jeg lærer meg kiddie Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Er da tilbake, og kan finne dette surre kløsa med ledninger under dashen :( Latterlig egentlig, har forsøkt og teipe sammen alle koblings punktene til timeren, legg SPESIELT merke til den grønne ledningen.. hah dette her skulle han fått sparken for, han som installerte dette greiene her. beklager det store bildet, men det var nødvenig for og se detaljene. MÅ si at jeg kan ikke ha mer riktig i tråden ovenfor her, SLURV! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg