pålvo Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 noen som veit hvordan man senker en 360 bak? har senket foran men bak hadde vært bra å få slept ned litt og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 du må kjøpe senke bladfjør... søk litt på forumet så finner du ut mer... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Eller montere klosser... Det er ikke NØDVENDIG å benytte seg av senka bladfjører, men dette er det som er mest stabilt dersom du har litt makt under panseret. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 noen som veit hvordan man senker en 360 bak? har senket foran men bak hadde vært bra å få slept ned litt og. Er det du som kjører den Sorte 360n ? Med hvite felger, som pleier å stå ved Statoil? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Her har du en guide: Snkningsguide fra 300power Club Meld deg inn i samma slengen da;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Snu fjära, kan også väre mulighet til å flytte fjära til under bakaksel på noen biler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 den sitter under akselen;) Så her er det blokker mellom fjær/aksel, nedsmidde bladfjærer, dytte sammen dritten og feste med vaier eller bygge om til spiralfjær/coilover som gjelder;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er det du som kjører den Sorte 360n ? Med hvite felger, som pleier å stå ved Statoil? Glenn ja er den ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ja er den ja... Du er observert! Skal legge inn en brei en eller blinke på deg neste gange jeg ser deg jeg... :driving Jeg er lett å se for å si det sånn, fargen avslører meg... :( Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ja er den ja... du har vel tilfeldigvis ikke kjøpt bilen av en som heter Jan- Olav??? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Du er observert! Skal legge inn en brei en eller blinke på deg neste gange jeg ser deg jeg... :driving Jeg er lett å se for å si det sånn, fargen avslører meg... :( Glenn kiddie er det bilen på bilde ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 kiddie er det bilen på bilde ell? Kun i Photoshop..... Min er blå/gul... Skikkelig UPEN! :afro Det eneste som er fint med den er at det er lite rust, og bra lyd både fra stereo og motor... :lol Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Kun i Photoshop..... Min er blå/gul... Skikkelig UPEN! :afro Det eneste som er fint med den er at det er lite rust, og bra lyd både fra stereo og motor... :lol Glenn blå med gult tak? da har jeg sett deg. motor og stereo har du i bilen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 blå med gult tak? da har jeg sett deg. motor og stereo har du i bilen a?Blå med gult panser/tak og rumpe ja... Bulkete og jævlig! kiddie Kjører bare med 200K motoren, med open-air filter, og en basskasse baki... Gir helt grei lyd for en slik liten bil! kiddie Har du byttet motor i din? Jeg har noe greier på gang med en 200F motor, som jeg tenkte å skremme opp litt, men har ikke noe sted å stå og skru!!! Har du kjenskap til et ledig lokale i nærheten el noe??? Bare ikke så ALT for dyrt... Har forresten en hel delebil stående, dersom du trenger noe deler? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Blå med gult panser/tak og rumpe ja... Bulkete og jævlig! kiddie Kjører bare med 200K motoren, med open-air filter, og en basskasse baki... Gir helt grei lyd for en slik liten bil! kiddie Har du byttet motor i din? Jeg har noe greier på gang med en 200F motor, som jeg tenkte å skremme opp litt, men har ikke noe sted å stå og skru!!! Har du kjenskap til et ledig lokale i nærheten el noe??? Bare ikke så ALT for dyrt... Har forresten en hel delebil stående, dersom du trenger noe deler? Glenn forskjell på 200k og 200f da? lurer på å setta inn en 2,3 snart. har en turbo liggendes som er brukbar happyhappy hadde vært morro i en sånn bil. nei men kan høre litt rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg