Gå til innhold

Focal Access 33A

Ranger emnet

NAnders

Anbefalte innlegg

Jaja, ble ikke optimalt det ble det ikke men, å lage høl i veggen er noe herk når den skal selges så det gir jeg faen i blir ikke optimalt i den bilen uansett med mindre jeg demper kassa og styr så den får bli som den er, dæven kjørte tur retur fredrikstad fra moss nå med fri eksos på bilen røret røk i skjøten før katten FY FAEN så jævlig slitsomt mye lyd :P

VW Caddy 1,4 1996

Giant XTC 860 med hydr. skivebremser

"This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hifonic.

Veggen i Caddy er langt fra lyd tett.

Og bass trenger veldig godt i gjenom F.eks sete ryggen i sedan biler.

sete ryggen er polstret. Og vil dempe mere en den tynne veggen til Caddy'en.

Hoved problemet i en Caddy er vel og få vekk skranglinga.

Skilleveggen må jo skrues av for og sette foring mellom skillevegg og karrosseri ved vært feste pungt.

Og alle naglene til plexiruta bør strammes opp. Helst byttes til skruer. mye lettere og etter stramme.

Har tidligre prøvd 2stk 8" Boston Pro. i trykkammer kasser. I min Caddy.

Ingen problem det. Men hadde forliten forsterker.

Så jeg tokk dem bort. og bruker forsterkeren til frontsettet.

edit: Kom på hvis bassen ikke skulle komme godt nok frem.

Så er det nok bedre og ta ut plexiglass ruta i skilleveggen.

For ved salg av bilen så kan en jo bare montere den på igjen ;)

Tj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk eneste som skrangler sånn nevneverdig er en av dissa plast stripene på siden baki som jeg ikke har festa ordentlig etter at jeg hadde den ute, hakke satt på de bakerste så den skranger, ellers var det forbausende lite som skrangla.

Men er sikkert noe mer som har løsna etter at jeg har kjørt med fri eksos i dag faen skrangla, rista og bråka noe jevlig :mad: men men kjøpe skjøte stykke i fredrikstad faen meg ran 800 for en fleksibel skjøt på 8 cm eller no.

VW Caddy 1,4 1996

"This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hifonic.

Veggen i Caddy er langt fra lyd tett.

Og bass trenger veldig godt i gjenom F.eks sete ryggen i sedan biler.

sete ryggen er polstret. Og vil dempe mere en den tynne veggen til Caddy'en.

Hoved problemet i en Caddy er vel og få vekk skranglinga.

Skilleveggen må jo skrues av for og sette foring mellom skillevegg og karrosseri ved vært feste pungt.

Og alle naglene til plexiruta bør strammes opp. Helst byttes til skruer. mye lettere og etter stramme.

Skranglinga blir man jo kvitt rimelig effektivt om man tar hull :) Men forstår at folk ikke vil gjøre det..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller i mitt tilfelle ved å sette inn resten av plasten bak der :P for hjelper ikke med hull i veggen når det er ting jeg ikke har festa skikkelig bak der :P men trukke hullet vil hjelpe veldig mye på ting som skrangler inntillhverandre pga bevegelse fra subben

VW Caddy 1,4 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider