Gå til innhold

Peil på 626 coupe 2.0i 16v?

Ranger emnet


espenaa

Anbefalte innlegg

Originally posted by ElectronicMix

88 modell gått 270.000...

2 eiere, ganske strøken.

Alle servicer... ikke rust.

Hvor mye skal man gi?

 

ca 30-35k er den verdt hvis den er bra.

Men sjekk støtdempertårna bak GRUNDIG, det er vanskelig å finne rusta der før de faktisk ryker, sånn som den 323en i Mediaforumet..

 

Fargen er også viktig, er den hvit er den verdt halvparten.

Forresten en ganske ålreit bil til å være en feilhjulstrekkt riskoker, har hatt en selv, men det var bare en 12v forgasserutgave med 109hk, 16ven har 148hk på 88 modell, og 140hk fra 89.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den hvit og senket med 15" Zender felger? Tror kanskje jeg kjenner til den bilen, i så fall er den pedantisk holdt og kjørt mye over fjellet til østlandet - sliter vel litt mindre enn pendling med senket bil i Bergen sentrum :D

 

Grei bil, god plass og sterk motor men den takler ikke svinger særlig bra... og skulle det ikke være denne bilen så forsikre deg om at lastventilen på bremsene er justert på senket bil - de låser veldig lett bak :eek:

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Er den hvit og senket med 15" Zender felger? Tror kanskje jeg kjenner til den bilen, i så fall er den pedantisk holdt og kjørt mye over fjellet til østlandet - sliter vel litt mindre enn pendling med senket bil i Bergen sentrum :D

 

Grei bil, god plass og sterk motor men den takler ikke svinger særlig bra... og skulle det ikke være denne bilen så forsikre deg om at lastventilen på bremsene er justert på senket bil - de låser veldig lett bak :eek:

 

At bremsene låser lett bak er jo bare morsomt..

Jeg har hatt en sånn selv som sagt, den var senka, og stiva opp litt, samt hadde 15" felger, morsom bil.. Og det sier litt når jeg sier det om en feilhjulstrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Er den hvit og senket med 15" Zender felger? Tror kanskje jeg kjenner til den bilen, i så fall er den pedantisk holdt og kjørt mye over fjellet til østlandet - sliter vel litt mindre enn pendling med senket bil i Bergen sentrum :D

 

Grei bil, god plass og sterk motor men den takler ikke svinger særlig bra... og skulle det ikke være denne bilen så forsikre deg om at lastventilen på bremsene er justert på senket bil - de låser veldig lett bak :eek:

 

Nope.

 

Bilen er mørke grå farge...

Senka og med nye dempere, eksos og batteri.

3 hjulsett. 15" alu på sommer.

 

35.000,- syns prisen er stiv for en bil som har gått så langt.

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Kan "kjapt" gå 100.000km til om den er holdt riktig :P

 

Du mener for alltid? :) Det er snakk om en veldig bra bil her, de går langt og lenge! Åssen motor er d på den?

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

 

Du mener for alltid? :) Det er snakk om en veldig bra bil her, de går langt og lenge! Åssen motor er d på den?

 

leser du på toppen av posten står d 2.0i 16v :)

 

148HK ren morro...

 

Dealen er gjort og bilen blir min i løpet av uken eller begynnelsen av neste uke..

 

Nå er d bare og finne tuning(ikke for mye da..effektanlegg og kn filter kanskje) og styling trur jeg.... ekke sikker på det enda..

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry...hehe.... 148 hk ja? Det er nettopp den motoren jeg vil ha på den første 626'en jeg SKAL kjøpe! Når broren min sin 85 626 GT 2.0i Coupe er råsterk, må den 148 hesteren vær råvill :D Så et innlegg av en fyr engang som hadde en nyere BMW 5-serie som hadde hatt en 626 med 148 hester. Han fikk mye bedre KJØREGLEDE av Mazdaen sa han, det er kanskje ikke så rart!? :hello:

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til og få testa den skikkelig.

Ikke så lurt når nåværende eier kjørte bak i min bil liksom :)

 

Hadde jo nermere 200hk i saab turboen min da men dette blir jo uten turbo da....noe helt annet da... de hestene er jo her konstant hele tiden...

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv min '96 626 2.0i 16v går helt greit med 116 stakkarslige hk.

 

Forholdsvis lett, 1275kg eller noe slikt..

 

Grei bil, god å kjøre osv osv...

 

148 er sikkert artig det :D :D

 

Har den gamle modellen bakhjulstrekk? Mener å huske at noen eldre 626'er hadde det en gang i tiden...

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Selv min '96 626 2.0i 16v går helt greit med 116 stakkarslige hk.

 

Forholdsvis lett, 1275kg eller noe slikt..

 

Grei bil, god å kjøre osv osv...

 

148 er sikkert artig det :D :D

 

Har den gamle modellen bakhjulstrekk? Mener å huske at noen eldre 626'er hadde det en gang i tiden...

 

Denne er nok feilhjulstrekk....

 

Mulig de fra 70/tidlig 80 tall hadde bakhhjul...

 

mener og huske en 79 modell 323 hadde bakhjulstrekk hvertfall...

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår