Gå til innhold

hjelp til lyd i golf 1cab

Ranger emnet

pacecar

Anbefalte innlegg

enda ikke fått begynt men har nå, clarion cd spiller.(med toutch,skjerm). soundstream 1600.2 amp..og en liten spl...og velocity front sett(8tommere bass)3 veis...kicker 6x9(byttes kanskje)og en ad 12 celestion :popcorn men ble anbefaltå ha kassa med elementet opp i hylla (som jeg ville selv) men funker kanskje dårlig når taket er nede?noen råd? kassa blir rundt 50 liter..men skal jo ha 8 tommere foran(hvis det er plass) ingen erfaring damndamn så håper på hjelp.. burde vel bli noe lyd da eller :hello: lurte på å ta ut baksete,men vil helst ikke det,da holder med en bil med 2 seter.. kiddie

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger jeg kodensator he he, vet dere klikker nå:) men kompis sa det, skal jeg ha det, tror jeg får den og så:) og ekstra batteri

om du skulle bruke den soundstream forsterkeren trenger du vel godt med strøm. vet ikke hvor mye de 2 batteriene dine vil gi, og vet det sikkert kommer til å bli blannede meninger her. batteri 2 står bak, og du får da den strømmen du trenger raskere enn et batteri forran. kondensatoren er en slags komp for batteri nr2 eller batteri bak(nær forsterker), men for å være på den sikre siden, og om du allerede har fått tak i ville jeg slengt den inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men laget noen tegninger nå.. tenkt å sub ned mor hjul brønnen,for å få plass.. men er vel ikke lurt å ha forsterkeren på kasa el, går det? noe mer råd da gutter..morel.. sender du nr på pm?må få detta til.. må få corvetta og i gang

Da har du fått en aldri så liten PM fra meg!

Snakker vi et lite møte snart?

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider