Gå til innhold

Volvo 240 CAB *custom*

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på kordan folk ser på de verste "s90r" om 20 år :/ Husker den som er i Bilsport nr. 18 i fjor, eg så i det bladet omtrent hver dag i militæret..

Den bilen der, og den rosa, de er dritstygg. Men de bør tas vare på (helst på en låve), representerer jo en tid som er forbi (heldigvis :P)..

Eg tror egentlig at en "s90r" er mer tidløs enn en ufo fra slutten av 80-tallet, men du vet jo aldri ka de trodde når de breddet 240er på den måten og lagde rare fronter med mange ribber..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoCDoG over meg har ett poeng;) Den var sikkert skamfeeeet i 1990:)

Men skal være enig at den ikke er veldig pen nå, men med nye fete felger, nye lykter og grill fremme, og nye lykter bak + ett par strøk lakk så hadde den blitt rå igjen:)

Noen som vet om du får denne godkjent i norge? Siden den er godkjent i sverige med skilter og alt, hvordan blir det og importere noe sånt? Hvor mye må jeg ut med i skatter og avgifter i tilfelle? Fikk litt blod på tann jeg, hadde vært ett rått prosjekt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoCDoG over meg har ett poeng;) Den var sikkert skamfeeeet i 1990:)

Men skal være enig at den ikke er veldig pen nå, men med nye fete felger, nye lykter og grill fremme, og nye lykter bak + ett par strøk lakk så hadde den blitt rå igjen:)

Noen som vet om du får denne godkjent i norge? Siden den er godkjent i sverige med skilter og alt, hvordan blir det og importere noe sånt? Hvor mye må jeg ut med i skatter og avgifter i tilfelle? Fikk litt blod på tann jeg, hadde vært ett rått prosjekt:D

tror det er muligheter for godkjenning.

isåfall er det bare moms.. og prisen er jo 10.000 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er muligheter for godkjenning.

isåfall er det bare moms.. og prisen er jo 10.000 :P

Prisen er 10.00,- hva for noe? Tok ikke den jeg :P

Men uansett, den er jo veteran ja, så bør jo bli billig og få til lands, men skulle jeg nå prøvd det hadde det jo vært kjekt og være sikker på at den blir godkjent. Hvordan er det med disse rillene forran lyktene egentlig, får vell ikke det godkjent i norge? Like greit, var stygt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og si det enkelt og greit. Hadde det ikke vært for disse bilene her,så hadde ikke Vallåkra eksistert som vi kjenner det.De la grunnlaget for moderne styling og trender som vi ser det i dag.Trender kommer og går.

Men disse bilene er levende bevis på en utvikling innen bil hobbyen.

Så dere som snakker masse piss om at dette er helt jævlig etc. Dere er nok ikke eldre enn 18-noen og 20.

Anders

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmt

jeg har så og si alle bilsportbladene fra slutten av 70 tallet til 90 tallet...det er synd og si det men det var faktisk det som var trend på den tiden.....syns det ser bedre ut enn det japsegreiene som er over oss nå.....tenk at om 20 år så ler barna våre av oss når vi viser frem bilder og forteller om hva som var kult når vi var unge....

og eiriksmil...etter hva du har i garasjen din har du desverre ikke stemmerett..... yummy

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eiriksmil: sier en stakkar som kjører "prototypen" på en riskoker. enig i at det ikke er det peneste jeg har sett, kan vel kanskje strekke meg så langt som "spesielt". men interiøret er ikke det verste jeg har sett. tror også det er den første 240 Cab`en jeg har sett som det faktisk er cabtak på, og ikke bare mangel på vanlig tak ;)

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så og si alle bilsportbladene fra slutten av 70 tallet til 90 tallet...det er synd og si det men det var faktisk det som var trend på den tiden.....syns det ser bedre ut enn det japsegreiene som er over oss nå.....tenk at om 20 år så ler barna våre av oss når vi viser frem bilder og forteller om hva som var kult når vi var unge....

og eiriksmil...etter hva du har i garasjen din har du desverre ikke stemmerett..... yummy

Kommer ungen min og ler av bilen min, så stapper jeg han inn i en T76 turbo;) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider