Gå til innhold

Dokka Gatebilklubb arrangerer banekjøringer (drifting) i januar og februar!

Ranger emnet

Dokka Gatebilklubb

Anbefalte innlegg

Dokka Gatebilklubb starter det nye året med to kjøringer på Vinjarmoen motorbane, på Dokka i januar:

Lørdag 14 og lørdag 21.

Disse to kjøringene går fra 13.00 - ca 16.00.

I februar blir det to kjøringer;

lørdag 4. og lørdag 11.

Disse går også som vanlig, 13.00-16.00.

:wave

Det er ikke påbudt med hjelm.

Det er ikke lov å kjøre med ispigg/rallypigg.

Det er lov med prøveskilter.

Maks to personer i bilen på banen.

All kjøring på banen foregår på eget ansvar, forsikring opphører på banen.

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster det å kjøre?

Har hytte på dokka se... Ikke lov med ispigg? uff. åssen skal jeg få feste på framhjula da? Er det lov med busspigg? Kun på framhjula...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokka ligger i Nordre Land kommune, som igjen ligger i Oppland. Så ja, det er et stykke fra Kr.sand.

Det koster 50kr for medlemmer og 100kr for ikke-medlemmer å kjøre.

Hva er busspigg? Aldri hørt om...

Helt vanlige pigger man bruker på store tunge kjøretøyer som buss ol. dem er noen mm lengre enn vanlige pigger.. hehe... Vanskelig å få pigga med slikt... hehe.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider