daggis Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Da har jeg ihvertfall bestilt eksos + endel trekk innvendig og komplett sett med bremserør og slanger. Får se hva det blir til med felger nå da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Tør jeg spørre hvor du bestilte eksos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Hotshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Ugh, var det jeg var redd for... Seriøst: Avbestill! Du får mer effekt med orginalanlegget ditt enn med de billigrøra fra HotShop. Ikke blir det fin lyd heller. Bortkastede penger! Da er det mye bedre å koste på seg et skikkelig grenrør. Dersom du ikke har råd til det ville jeg ikke bare anbefale, men nærmest befale deg til å vente... Dette er et mye bedre alternativ dersom lommeboka bestemmer: http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=21_24&products_id=265 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Nå har jeg ikke original anlegget og jeg skulle jo ha endel annet derfra, så jeg tror jeg lar det gå. Var klar over at det ikke var verdens beste kvalitet når jeg bestilte, men han sa at det jeg bestilte skulle holde til ganske store motorer også, så har jeg det når jeg oppgraderer. Hvis det er så dårlig som du sier kan jeg jo og bare bestille et nytt fra vw consult. Dette kostet jo ikke mange kronene. De selger jo mange forskjellige anlegg der og.. Alle kan da ikke være dårlige? Jeg kjøpte Dobbel glaspak T1, nr 6039 i katalogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Hei! Har en 1835 som jeg ønsker bud på, komplett, bortsett fra gassere: send meg mail på marius.andersson@edb.com Har egentlig lovt den bort til en kompis, men mulig prisen blir litt svett for hans del, så da er jeg åpen for bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Noen som kan si meg åssen lyden blir i en boble med effekt potte eller?? Har hørt noen boble å det er ikke pent å høre på. kan hende at det er hjemme laga da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Bobe med glaspack låter fett! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beetlebug Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg kikket på denne linken fra Bugstar og ble forelsket! Nydelig bil med fantastisk style/stuk :) http://www.geocities.com/empigtv/pictures.html Hva heter felgene på den bilen og hvor mye koster et sett slike? Mvh BB Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Felgene heter Empi Sprint Star. De fantes i både krommet og lakkert. På det øverste bildet er de krommet og på den gule er de lakkert. Størrelsen er 5,5". ET 26 foran og 06 bak Jeg har ett sett identiske som på den gule liggende du kan få kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg