Gå til innhold

Proft film kamera! Hvor får man kjøpt det??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Video 4 AS er proff leverandør!! Vi bruker de mye på jobben!!

Siden du tydligvis har vært borti de litt... vet du om de har noe green/bluescreen greier til salgs?

Prøvde å lete på siden deres, men jeg fant ingenting av det, evt. vet du hvor man kan få tak i noe? Ikke nødvendig med så veldig stort, og heller ikke så dyrt...

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du tydligvis har vært borti de litt... vet du om de har noe green/bluescreen greier til salgs?

Prøvde å lete på siden deres, men jeg fant ingenting av det, evt. vet du hvor man kan få tak i noe? Ikke nødvendig med så veldig stort, og heller ikke så dyrt...

Om ikke du skal bruke det til noe proffe saker, så kan du lage det selv. ;)

Evt male en vegg med greenscreen maling. (dyrt)

`99 Integra Type R #03082

`93 Del Sol VTi (Solgt)

`98 Integra Type R #03740 (Solgt)

`98 Integra Type R #01212 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve og huske og spøre videoteknikeren vår i morgen, viss han kommer på jobb da :???:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som topic sier.Hvor får man kjøpt "proffe" eller veldig bra film kameraer som er jævlig bra? Noen som veit om no nett steder eller no?

Det er ikke dyrt videokamera som lager bra filmer...

Og du skal ha negativ respekt for språket.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal brukes til filming.

Nah, nå kødder du?

Det hadde sikkert vært greit å vite mer spesifikt hva du kommer til å bruke det til, for basert på førsteposten kan det bli et pengesluk på noe du neppe har bruk for (no offence). Hadde du vært bra bevandret innen video/film, hadde du neppe spurt spørsmålet in the first place. Slik jeg oppfatter det i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell. Er vell ikke akkurat hvordan selve filmen blir. Jeg tenker mere på bilde kvalitet å lyd kvalitet. Kvalitet generelt.

Alle standard miniDV kameraer har i utgangpunktet "lik kvalitet"

Forskjellen på dyrere kameraer er mer manuelle muligheter til justering, større CCD bildechip som tar inn mere lys og KAN derfor gi klarere farger og "bedre bilde" igjen smålig relativt.

Lyd kvaliteten derimot er jo mikrofon bestemt, de dyre kameraene har bra mikrofoner på, men ikke bra nok. Billigere kameraer har innimellom litt for dårlig microfoner. Men du kan kjøpe dyrere og bedre mic og koble til begge disse kameraene.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle standard miniDV kameraer har i utgangpunktet "lik kvalitet"

Forskjellen på dyrere kameraer er mer manuelle muligheter til justering, større CCD bildechip som tar inn mere lys og KAN derfor gi klarere farger og "bedre bilde" igjen smålig relativt.

Lyd kvaliteten derimot er jo mikrofon bestemt, de dyre kameraene har bra mikrofoner på, men ikke bra nok. Billigere kameraer har innimellom litt for dårlig microfoner. Men du kan kjøpe dyrere og bedre mic og koble til begge disse kameraene.

Da veit jeg det å. Det viste jeg ikke så takk for informasjonen :thanks

Call me Primo, NOT rsport-raggare

Lenke til kommentar
Del på andre sider