ChevyKen Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Noen her som skal ut på Amcar Cruisenight 7.mai? Særlig interessert i å høre hvis det er noen i Grenlands distriktet evt. Larvik/Sandefjord som skal ut. Hadde vært kult å truffet noen andre i området! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by ChevyKen Noen her som skal ut på Amcar Cruisenight 7.mai? Særlig interessert i å høre hvis det er noen i Grenlands distriktet evt. Larvik/Sandefjord som skal ut. Hadde vært kult å truffet noen andre i området! :) Ken Amcar Cruise Night er et arrangement man er på hver gang, med unntak av de gangene det regner fælt.. Men nå holder ikke jeg til i grenlandsområdet da, her er det Strømmen som gjelder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Hufffff... Bilen min er syk så den kan ikke stille.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Stiller ikke... :( Mangler stikkakslinger, som er på vei fra Moser. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 om det er noen fra grenland her som ska ut og rulle da,med en amcar vel å merke.. dere har vel ikke lyst på en blindpassasjer :) skulle hvert grise fett å blitt med på en cruise tur med en amcar azza..men siden jeg ligger i minus av en sånn selv så må jeg håpe på gode sjeler her i norge :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Så ingen flere cruisere i kveld? Hva med ACC Grenland, eller er de ikke tilslutta ACCN ? :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg