maxis Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Sitter en ganske grei turbo på de motorene. Ringte BSR for noen år siden ang. chip til 204FT, og de hevdet at de skulle greie 250 HK med chip, eksos og filter. Får du i tillegg GLT kammer, alu intercooler og større dyser, så kan du få en fin motor :)VS bremset en 2,4 liter med org. 16v turbo topp og kammer til 306 HK og 511 NM. Men det var med grenrør, autronic, større turbo +++. Det som bremset her var først kammene. Turboen er vel en garret t3 av noe slag.lurer på om den bl.a har et annet eksoshus enn den vi kaller standart t03.noe lignende som den vi finner på sierra cosworth tenker jag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Lurer på om turboen tilsvarer en T3 trim 60. Er ihvertfall litt høyere kapasitet på den enn den vanlige T3 turboen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Mest trolig ingenting.men hva vil 740/960 si? 740 89 MOD som er på satt lang panser skjærmer dører A stolpe panser å innteriør fra 95 960 sedan. Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Sitter en ganske grei turbo på de motorene. Ringte BSR for noen år siden ang. chip til 204FT, og de hevdet at de skulle greie 250 HK med chip, eksos og filter. Får du i tillegg GLT kammer, alu intercooler og større dyser, så kan du få en fin motor :)VS bremset en 2,4 liter med org. 16v turbo topp og kammer til 306 HK og 511 NM. Men det var med grenrør, autronic, større turbo +++. Det som bremset her var først kammene. ja, men dette er jo 2.0.. men, man kan seff dra ut mer enn 200hk. sikker på den var 2.4 og ikke 2.5 (penta veiv?) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ja, men dette er jo 2.0..men, man kan seff dra ut mer enn 200hk. sikker på den var 2.4 og ikke 2.5 (penta veiv?) 2,4 eller 2,0 kompenserer du med ladetrykket. Det jeg skulle fram til var at det som bremser først her er kammene. Og ja, veldig sikker på at det er en 2,4 :crazysant Har vært med på den motoren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 2,4 eller 2,0 kompenserer du med ladetrykket. Det jeg skulle fram til var at det som bremser først her er kammene.Og ja, veldig sikker på at det er en 2,4 :crazysant Har vært med på den motoren... ok.. det var forøvrig sinnsykt med nm i forhold til hk. kan du skaffe bremsepapirene? har lyst å se den kurven :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Det var vel kanskje å ta i hehe, pumnpa sitter jo på utsiden da, men går dog inn i motorn da:P Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.