Gå til innhold

B204ft

Ranger emnet


Kenti

Anbefalte innlegg

Sitter en ganske grei turbo på de motorene. Ringte BSR for noen år siden ang. chip til 204FT, og de hevdet at de skulle greie 250 HK med chip, eksos og filter. Får du i tillegg GLT kammer, alu intercooler og større dyser, så kan du få en fin motor :)

VS bremset en 2,4 liter med org. 16v turbo topp og kammer til 306 HK og 511 NM. Men det var med grenrør, autronic, større turbo +++. Det som bremset her var først kammene.

 

Turboen er vel en garret t3 av noe slag.lurer på om den bl.a har et annet eksoshus enn den vi kaller standart t03.noe lignende som den vi finner på sierra cosworth tenker jag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest trolig ingenting.men hva vil 740/960 si?

 

740 89 MOD som er på satt lang panser skjærmer dører A stolpe panser å innteriør fra 95 960 sedan.

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter en ganske grei turbo på de motorene. Ringte BSR for noen år siden ang. chip til 204FT, og de hevdet at de skulle greie 250 HK med chip, eksos og filter. Får du i tillegg GLT kammer, alu intercooler og større dyser, så kan du få en fin motor :)

VS bremset en 2,4 liter med org. 16v turbo topp og kammer til 306 HK og 511 NM. Men det var med grenrør, autronic, større turbo +++. Det som bremset her var først kammene.

ja, men dette er jo 2.0..

men, man kan seff dra ut mer enn 200hk.

 

sikker på den var 2.4 og ikke 2.5 (penta veiv?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men dette er jo 2.0..

men, man kan seff dra ut mer enn 200hk.

 

sikker på den var 2.4 og ikke 2.5 (penta veiv?)

2,4 eller 2,0 kompenserer du med ladetrykket. Det jeg skulle fram til var at det som bremser først her er kammene.

Og ja, veldig sikker på at det er en 2,4 :crazysant Har vært med på den motoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,4 eller 2,0 kompenserer du med ladetrykket. Det jeg skulle fram til var at det som bremser først her er kammene.

Og ja, veldig sikker på at det er en 2,4 :crazysant Har vært med på den motoren...

ok..

det var forøvrig sinnsykt med nm i forhold til hk.

kan du skaffe bremsepapirene? har lyst å se den kurven :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår