Gå til innhold

2.5" effekt-anlegg til 240 (Kjøpe hvor?)

Ranger emnet

AlpejoHn

Anbefalte innlegg

MHM.. Mitt er no straks to år gammelt!

ja, men bilen din står jo i garasjen hele året?

de fleste her inne, har vel bilen på gate, bruker den hver dag, etc.

men, det jeg ikke liker med simmons, er ikke rustproblemet, men det at jeg ikke likte lyden jeg fikk.

jt er ikke så mye dyrere, så ved nykjøp kjøper man heller jt.

ang rust, kan man jo bruke eksos"lakk" (manifoil)? men jt er alubelagt og derfor hakket bedre, samt jeg synest pottene er bedre lyd i.

men, 500kr er det lett verdt.

tror jeg gav 600kr bare for bakpotten til simmons (som jeg kastet, selv om den var i fin stand).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer og gå over til 2,5" nå, 3" JT dritten finnes det ikke passform på har bygd om hele dritten fra downpipe til potta midt under bilen nå, da funker det litt bedre, men er langt fra fornøyd, er vel ca 2 cm bakkeklaring fra eksos til bakke nånår jeg monterte det satte bilen seg fast i verksted gulvet og reiv opp gulvbelegget..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer og gå over til 2,5" nå, 3" JT dritten finnes det ikke passform på har bygd om hele dritten fra downpipe til potta midt under bilen nå, da funker det litt bedre, men er langt fra fornøyd, er vel ca 2 cm bakkeklaring fra eksos til bakke nånår jeg monterte det satte bilen seg fast i verksted gulvet og reiv opp gulvbelegget..

hehehe..

jeg ville heller fått et eksosverksted til å brukt noen timer på jt-anlegget du allerede har kjøpt.

poenget er at simmons er hakket dårligere.

om du kjøper nytt, skal visst supersprint være toppers (men 6.000kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe..

jeg ville heller fått et eksosverksted til å brukt noen timer på jt-anlegget du allerede har kjøpt.

poenget er at simmons er hakket dårligere.

om du kjøper nytt, skal visst supersprint være toppers (men 6.000kr)

eksos verksted? hvorfor betale for noe jeg kan gjøre selv a?

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider