Gå til innhold

Ny bil! E90 320d Ac Schnitzer

Ranger emnet

Richie85

Anbefalte innlegg

E34 M5 er drømmebilen min.. skal ha meg en sånn en å gnikke på!

hehe, kule biler det ja.

En annen kompis av meg har en 94mod E34 M5, 3,8litern, deeilig kjøremaskin.

Og imorgen kommer M5 AC'en, skal komme med bilder;)

Og en annen kompis skal selge A4'en sin å kjøpe m5 om ikke lenge.. Huff.. Pluss at det blir bmw på meg også nå snart muligens...Mye bayersk på engang her nå:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, kule biler det ja.

En annen kompis av meg har en 94mod E34 M5, 3,8litern, deeilig kjøremaskin.

Og imorgen kommer M5 AC'en, skal komme med bilder;)

Og en annen kompis skal selge A4'en sin å kjøpe m5 om ikke lenge.. Huff.. Pluss at det blir bmw på meg også nå snart muligens...Mye bayersk på engang her nå:)

Bmw er helt utrolig.. er sinnsyke biler! skal bare ha en sånn å gnikke på.. =) skjønner ikke de som kjøper en klassisk M5 for å kjøre den i hjel.. er jo tross alt ikke mange igjen!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så bilen din på Tryvann i stad. Nydelig bil iallefall. Var mye pent der oppe. Synes jævelig synd på han karen med den strøkene m-roadster'n som tydeligvis fikk steinsprut av han som spant piruetter med e30'n. Artig med litt show, men synd for både han som fikk gjort det og han som ble ramma av det. Var bra oppmøtet der oppe må jeg si. Biler av alle typer og utgaver :)

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så bilen din på Tryvann i stad. Nydelig bil iallefall. Var mye pent der oppe. Synes jævelig synd på han karen med den strøkene m-roadster'n som tydeligvis fikk steinsprut av han som spant piruetter med e30'n. Artig med litt show, men synd for både han som fikk gjort det og han som ble ramma av det. Var bra oppmøtet der oppe må jeg si. Biler av alle typer og utgaver :)

Hilsen Trond

Stemmer, var der oppe med bilen :) Den sølvgrå M-Roadsteren? Den er utrolig fin, hyggelig eier som tar skikkelig vare på bilen sin! Sånt liker man.. er mindre glad i sånn type kjøring.. men dog. hver sin smak, men egner seg vel ikke på et slikt treff, hører bedre inne på gatebil treffene, synes jeg..

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, var der oppe med bilen :) Den sølvgrå M-Roadsteren? Den er utrolig fin, hyggelig eier som tar skikkelig vare på bilen sin! Sånt liker man.. er mindre glad i sånn type kjøring.. men dog. hver sin smak, men egner seg vel ikke på et slikt treff, hører bedre inne på gatebil treffene, synes jeg..

Var ikke den sølvgrå, men den knall røde som stod litt lengre bort. Den var helt strøken, kan bare tenke meg åssen følelse han eier'n fikk da han skjønte at bilen ble steinblåst :( Litt lite gjennomtenkt å spinne å herje på en plass full av singel med så mange fine glis i nærheten.

Synes bilen den er kul. Har likt e90 helt siden den kom (trenger vanligvis litt tilvenningstid på nye modeller) og en tuning bil som din er jo veldig spesiell og morsom. Hadde forresten veldig sans for Alpina B10 Bi-turbo'n som var der oppe. Det var en strøken bil som jo tross alt begyner å dra på årene. Hadde jeg hatt penger og mulighet skulle jeg gjerne eid den.

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke den sølvgrå, men den knall røde som stod litt lengre bort. Den var helt strøken, kan bare tenke meg åssen følelse han eier'n fikk da han skjønte at bilen ble steinblåst :( Litt lite gjennomtenkt å spinne å herje på en plass full av singel med så mange fine glis i nærheten.

Synes bilen den er kul. Har likt e90 helt siden den kom (trenger vanligvis litt tilvenningstid på nye modeller) og en tuning bil som din er jo veldig spesiell og morsom. Hadde forresten veldig sans for Alpina B10 Bi-turbo'n som var der oppe. Det var en strøken bil som jo tross alt begyner å dra på årene. Hadde jeg hatt penger og mulighet skulle jeg gjerne eid den.

Hilsen Trond

Ah.. synes E90 er litt sedat å se på original, trenger å få litt piff ja..

off ja, Bi-Turboen var rå! Eieren var hyggelig også.. du så kanskje E39 M5en ved siden av.. nye bilen hans;) rullet 8000km! heh... men 300.000 for en Bi-Turbo er litt drøyt.. er tross alt 16år, selvom den er av samlerverdi etterhvert!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richie85: så bilen din der oppe, men du dro jo tidlig:) fin bil du har da:)

Hey du! Takker.. ja, dro litt tidlig.. holdt på å fryse av meg det ene og det andre.. var sinnsykt kaldt..!! nå regner det da! hadde håpet på litt bedre vær, men får håpe det er bedre til BMW dagene..! :D

Tror jeg så din og! men var du der lenge el?

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var guffent ja..bedre å komme seg tilbake til østfold..sol og deilig:) dro vel sånn rundt 13 tiden tenker jeg.

Jeg sto parkert sidenav en orange cab sak

mm.. stemmer nok det! kom dit kvart over ti, så var kaldt nok det.. hehe..

Ja, snakket med resten av gjengen.. og var sol og knall i vestfold også.. hadde ikke lyst til å bli her da!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hai!

Da er bilen kåret til "Car of the month" på http://www.e90post.com det er litt gøy!

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?p=237012#post237012

Legger ut noen nye bilder i samme slengen..

VA1Y9911.jpg

VA1Y9906.jpg

VA1Y9901.jpg

VA1Y9884.jpg

VA1Y9891.jpg

VA1Y9898.jpg

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er grom!

Den er enkelt og greit en pryd for øyet å se på ;)

Hei cato!!! Lenge siden.. blitt fornøyd med resultatet av bilen! Synes Ac Schnitzer er noe eget.. noe nytt med bilen din el? :)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider