Gå til innhold

Ny bil! E90 320d Ac Schnitzer

Ranger emnet

Richie85

Anbefalte innlegg

Jasså, du bruker samme gensern 2 dager på rad?

Den røde, om du tok bildene idag :lol

Kan vel hende det er en jakke? Hvordan er det sørpå, er man svin om man har samme ytterjakke på seg to ganger på rad? :bump

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På tirsdag kåret TopGear den nye BMW 3-serien til "ugliest car of the year" :)

Synes ikke gutta i Top Gear gutta er verdens mest kyndige på design. Alt som ikke er Aston Martin eller noe annet engelsk er jo ubrukelig.

Uansett. Prøvde en 320d 05 her om dagen, og må si at det var noe av det beste jeg har kjørt. Sportslig bil meg meget bra dieselskyv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke gutta i Top Gear gutta er verdens mest kyndige på design. Alt som ikke er Aston Martin eller noe annet engelsk er jo ubrukelig.

Nå har jo TopGear blitt mer og mer et humorprogram så man skal jo ikke ta alt de sier helt bokstavelig. Men poenget er jo at e90 ikke akkurat har verdens mest spenstige design i utgangspunktet. Altså, den er ikke stygg. Men den er ikke spesielt fin heller. Ergo, en gansje kjedelig bil designmessig.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e90 må kanskje være den fineste bilen jeg har sett.. Den er jo gjennomført designmessig...!!! å si at denne bilen ikke har spenstig design er som å banne i kirka ;p hehe... Ellers gratulerer med kjærra:)

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

99 mod yamaha sx 600 (snøscooter)

86 mod toyota corolla (værdens kjedeligste bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, du bruker samme gensern 2 dager på rad?

Den røde, om du tok bildene idag :lol

Så til saken..

ACS ser ubenektlig bra ut på E90 !

Blir enda bedre med noen feite sommerhjul og de nye baklyktene.

Regner med å se bilen din live en dag, ser sikkert bedre ut enn på bilder som det oftest gjør med de nye modellene.

Hehe.. er nok jakken min det der, jeg pleier å bruke en jakke mer enn to ganger på rad ;)

Kommer vel 19" ACS Type 4 tenker jeg... 18 blir vel kanskje litt smått på den bilen? Du kommer nok helt sikkert til å se den live;)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag kåret TopGear den nye BMW 3-serien til "ugliest car of the year" :)

Nå er nå tråden her om noe annet enn dine meninger, så hva du eller Tiff Needel i Top Gear mener bryr meg langt opp etter et sted sola aldri skinner.. Så synes du skal ta med deg forrige genrasjons bilen din og meningene dine et sted noen bryr seg. okai? da er vi enige. Godt Nytt År

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett. Prøvde en 320d 05 her om dagen, og må si at det var noe av det beste jeg har kjørt. Sportslig bil meg meget bra dieselskyv.

Som engelskmenn flest.. sitt eget er alltid best, alt annet er no møkk.. litt som man ser i Amerikansk film det der.. skurker kjører tysk bil og heltene kjører en gammel Caprice eller Crown Victoria og dæggern som de får disse bilene til å gå!

Skyvet i bilen er helt greit.. men lurer litt på en chip.. lurer på hvor mye bedre den hadde gått da..?

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e90 må kanskje være den fineste bilen jeg har sett.. Den er jo gjennomført designmessig...!!! å si at denne bilen ikke har spenstig design er som å banne i kirka ;p hehe... Ellers gratulerer med kjærra:)

Er meget godt fornøyd jeg. Designet på bilen er veldig sært.. enten liker man det eller ikke.. men dog, tar tid å vende seg til alt.. tok tid for meg også det, men nå liker jeg det.. og hvertfall med styling som skiller seg ut.. dessuten tror jeg det hjelper stort å få på Rød/hvite baklykter!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å oppdatere tråden med bilde av baklyktene jeg har ventet i en halv evighet på nå!!

df0fb3b8.jpg

tror det blir veldig mye penere! Hive på de også 19" + en skikkelig polering til våren.. da blir det knallers.. håper jeg

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil du har.. digger den stylingen.. og baklyktene blir knall tror jeg..

Takk takk! Gleder meg stort til vår og sommer! Bilen forsvinner veldig med så mye snø og drit på seg nå..

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider