Gå til innhold

Ny bil! E90 320d Ac Schnitzer

Ranger emnet

Richie85

Anbefalte innlegg

Meg vil se noen bilder av bilen med klistremerkene på kiddie hihihi... yummy

jadda jadda siv.. d kommer d kommer:p

tenkte meg innom bmw imorgen og høre om de kan ordne lykter.. fått deg felger snart el!? :P:P :hammer

:worshipbm

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er jeg sinna!!!!!

Var så dum og lot noen vaskefolk svampe over bilen... tror du ikke de har klart å dra av litt av klistremerket bak da!!! f....ass!

det skulle være umulig å klare, dersom man ikke er uvørn! arg!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil dette... men får litt sånn... veit ikke... pappagutt følelser her... gutt på 20-21 år med spell ny 5 serie og fra bærum? =)

sorry, men klarte bare ikke å dy meg med den kommentaren...

Din lille frekkas... :assman

Inget problem.. jeg er 20 ja, født her, bodde i tønsberg fra 16 til nå og er tilbake igjen.. selvom jeg vil tilbake til tønsberg.. er ingen pappagutt, men pappa er et riktig ord å bruke.. er jo bilen hans..

Har ikke lagt skjul på det heller? Er bare at han ikke bruker den bilen, så da kan jeg drive å fikle med den og gjøre den litt spenstig..

Og hvis du leser i underskriften, så står bilen min :) Golfen.. hehe.. ikke så spennende den gitt.. :P

Foressten Azzido.. Hadde ikke du 18" M Parallell på caben din?? Lurer på hvordan det var å kjøre på.. Rockereima, el siv.. trenger felger på caben sin.. og de hadde kledd bilen.. om dem ikke er helt ille å ha på bilen...

Rich

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din lille frekkas... :assman

Inget problem.. jeg er 20 ja, født her, bodde i tønsberg fra 16 til nå og er tilbake igjen.. selvom jeg vil tilbake til tønsberg.. er ingen pappagutt, men pappa er et riktig ord å bruke.. er jo bilen hans..

Har ikke lagt skjul på det heller? Er bare at han ikke bruker den bilen, så da kan jeg drive å fikle med den og gjøre den litt spenstig..

Og hvis du leser i underskriften, så står bilen min :) Golfen.. hehe.. ikke så spennende den gitt.. :P

Foressten Azzido.. Hadde ikke du 18" M Parallell på caben din?? Lurer på hvordan det var å kjøre på.. Rockereima, el siv.. trenger felger på caben sin.. og de hadde kledd bilen.. om dem ikke er helt ille å ha på bilen...

Rich

oki, leste litt fort imellom tråden her ;)

de 18" M Paralell felgene var helt ypperlig på cab'n... hadde 8x18" med 225/40/18 dekk... fungerte helt maks dette ;) og så bra ut ikke minst ;) faen og jeg savner den bilen... ypperlig cruisebil...

men får heller speede litt ifra meg nå med itr'n isteden...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil dette... men får litt sånn... veit ikke... pappagutt følelser her... gutt på 20-21 år med spell ny 5 serie og fra bærum? =)

sorry, men klarte bare ikke å dy meg med den kommentaren...

det er vel ikke 5 serie da:S er det ikke 320d da?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, leste litt fort imellom tråden her ;)

de 18" M Paralell felgene var helt ypperlig på cab'n... hadde 8x18" med 225/40/18 dekk... fungerte helt maks dette ;) og så bra ut ikke minst ;) faen og jeg savner den bilen... ypperlig cruisebil...

men får heller speede litt ifra meg nå med itr'n isteden...

De felgene var max på bilen din! Snakket med Thomas (Dr_S) om litt felger på caben hennes.. ble tøff den..!Er vel en artig liten bil Integraen og vel?? hehe... :cab

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke 5 serie da:S er det ikke 320d da?

ja så feil kan jeg se ;) lenge siden jeg har drive med bmw nå tydeligvis ;) hehe

Richie85:

M parallell felgene er noe av det bedre jeg har hatt... uten om de felgene som venter på noe tjæreteip nå for så å komme på integran til sommern ;)

integran er mye mere morsom enn de bmw'ene jeg har hatt... mere kjøremaskin dette...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så feil kan jeg se ;) lenge siden jeg har drive med bmw nå tydeligvis ;) hehe

Richie85:

M parallell felgene er noe av det bedre jeg har hatt... uten om de felgene som venter på noe tjæreteip nå for så å komme på integran til sommern ;)

integran er mye mere morsom enn de bmw'ene jeg har hatt... mere kjøremaskin dette...

Uansett pent, men kanskje dumt å kjøpe sånne felger til en bil som blir lagt for salg til våren.... skulle bare hatt noen greie 17" på den.. vet ikke om noe? Integraen er vel en vill turtallsmaskin? heh.. MEN, lyden av BMW sekser med skikkelig rustfritt på turtall er det ingen som slår.. etter mitt øre;)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett pent, men kanskje dumt å kjøpe sånne felger til en bil som blir lagt for salg til våren.... skulle bare hatt noen greie 17" på den.. vet ikke om noe? Integraen er vel en vill turtallsmaskin? heh.. MEN, lyden av BMW sekser med skikkelig rustfritt på turtall er det ingen som slår.. etter mitt øre;)

alltid bmw hjul å finne billig...

ja rødmerkinga er ved 8400, mens turtallsperre ved 9100... så det funker, men er som du sier, bmw med skikkelig rustfritt er noe eget... savner lyden jeg hadde i 325i coupe'n med skikkelig Eisenmann eksos... det var gromt, skikkelig kvass lyd

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid bmw hjul å finne billig...

ja rødmerkinga er ved 8400, mens turtallsperre ved 9100... så det funker, men er som du sier, bmw med skikkelig rustfritt er noe eget... savner lyden jeg hadde i 325i coupe'n med skikkelig Eisenmann eksos... det var gromt, skikkelig kvass lyd

Sett no film av bilen din i action i en av tunellene på E18 tror jeg? Deilig lyd! hehe.. Bare greit å ha no felger på bilen til siv.. trenger sommerhjul på caben sin. hehe.. :)

Men integraen er vel kanskje litt kvassere da...

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider