Gå til innhold

Daueste bilen du har kjört???

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tregeste biler:

Mitsubishi Colt 1,0 - 2005

Mitsubishi - L-200,300,400 med 2,5Td (gjerne last baki)

Daewoo Matiz

Land Rover Defender

Opel Combo med last baki og motbakke

Toyota Yaris 1,0

Biler med liten motor som har gått bedre enn forventet

Toyota Starlett 1,3 1996

Ford Fiesta 1,1

Peugeot 106 1,1

Vw 1302s

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hørtes ikke lovende ut. Har hørt at noe av de dauste bilene kommer fra daihatsu. Stemmer dette?

Tviiiiiler :op

Dau? Hvor? Dynamoen røyk før jeg fikk engang sittet på, men jeg hadde problemer med å dra over 3k RPM på tomgang, ja :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppsumere litt.

Jeg syntes egentlig at en "dau" bil er en du ikke får turtall på, du kan jo ha biler som går sakte (fiesta 1.1) men de er jo ikke daue akkurat. er jo artig å kjøre. Daue biler etter min meninger biler med svakt turtallsregister og ingen fart.

F.eks land rover defender. Gjerne er td5'en uslåelig i holdbarhet og utholdenhet i vanskelig terreng. men på motorveien? nei.. 22,5sekunder om ikke det er mer 0-100, toppfart på 125-135km/t og 5.gir har du kommet opp i etter du har passert 50. Og da begynner alt å vibrere rimelig mye så du vil nesten ikke tyne ut noe mer...

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppsumere litt.

Jeg syntes egentlig at en "dau" bil er en du ikke får turtall på, du kan jo ha biler som går sakte (fiesta 1.1) men de er jo ikke daue akkurat. er jo artig å kjøre. Daue biler etter min meninger biler med svakt turtallsregister og ingen fart.

F.eks land rover defender. Gjerne er td5'en uslåelig i holdbarhet og utholdenhet i vanskelig terreng. men på motorveien? nei.. 22,5sekunder om ikke det er mer 0-100, toppfart på 125-135km/t og 5.gir har du kommet opp i etter du har passert 50. Og da begynner alt å vibrere rimelig mye så du vil nesten ikke tyne ut noe mer...

Har blitt tatt i fotoboks med defender jeg, vålerengtunellen.

Får pressa 160-170 med seriøse sjølmordstanker og hjemlengsel og lapskaus hjemme

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider