Gå til innhold

Daueste bilen du har kjört???

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Treigeste jeg har kjørt (og evt årsak...)

1: Volkswagen Transporter T4 kombi med 2,4 diesel... et mareritt på ferietur... men klarte å burne...

2: Min gamle 244 når registerreimen hadde hoppet over 2 tenner. måtte ned i 3 gir på slakke oppoverbakker for å holde 80 da...

Biler som har gått bedre enn forventet:

1: Audi 50 -1975 (samme som 1 vw polo...) skikkelig fres....

2: Volvo 940 GL med originalmotor med 838138 km , gikk som et uvær til tross for km-stand..

Men den kjærra som går dårligst som jeg har kjørt er en:

ALÈ Autodromo : gratisbussene i Bergen, de 4 grønne bybussene med max fart på 75 km\t... fra Bergen sentrum til Åsane var et mareritt ,når jeg kom til Åsane så kom varsel for overopphetet girkasse på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundai H1. Varebil saken deres.

FY FAEN FOR EN DRITTBIL!

Ikke nok med at den var helt ræva og kjørte, det føltes ut som jeg satt inni et stort koreansk plasttelt. Setene føltes ut som steiner og rattet kunne liksågodt vært en kokosnøtt! Avfall.

Toppfart: 127 kmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dauaste bilen jeg har kjørt (har ikke kjørt så ekstremt mange enda:rolleyes: ) må være Citröen Berlingoen som er firmabilen til jobben. Makan å dårlig den gikk!!!

Min 80'mod 244 GL går faktisk langt bedre!

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaris (er det toyota?) Er det jævligste jeg noen gang har kjørt...

Ble forbikjørt av mopeder omtrent.

Skjønner ikke hvorfor i helvete regjeringen vil ha slike "fornuftige og økonomiske" kjerrer på veien. skaper jo bare irritasjon og frustrering...

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider