per s Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 De gamle merc'e dieslene er sørgelige greier :shake word! dn gammle mb 190d,n min var så lat at man risikerte at sykelistene sykla fra meg Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Gamle Suzuki Swiften til foreldra mine.. Hadde den i 2 uker mens min civic var på verksted. Toppfart første dagen var 110. Toppfart etter 2 uker var 150.. Til og med mutteren merka at bilen gikk bedre etterpå ;p Var sikkert 1cm sot på toppen av stempla. Dei hadde den aldri over 3000 rpm hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 aaaaaaaaaaaaaaa skeptisk. Må ha blitt idag satt på med en super rask transporter til skrotnisse med scrat som sjåfør. Med vel og merke henger med 242en til scrat på. Dro ikke akkurat skinne av pølsa. kunne gå ved siden av bilen i motbakker. (møte bakken scrat) Da er vel den daueste jeg har sitti på med en 1.8 Passat 1987 mod. med stor bilhenger bakpå med en Golf 2 på. Det var litt tøft oppover oslofjordtunnelen!!:sleeping Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 BMW e28 518 Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Da er vel den daueste jeg har sitti på med en 1.8 Passat 1987 mod. med stor bilhenger bakpå med en Golf 2 på. Det var litt tøft oppover oslofjordtunnelen!!:sleeping oppover oslofjordtunellen kunne man gått i fra bussen min da.. hadde bilen til svigerbror inni bussen, og min på henger'n etter den..hehe.. brukte opp mot 4 timer fra bødalen til aremark veteran buss med en bil inni og en på henger sier seg selv at ikke drar noe serlig da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Corsa 1 liter med 4 godt voksne folk inni, det gikk ikke unna akkurat :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Daueste jeg har kjørt (uten noen form for tilhenger/tung last) må være min 86-modell Lada Niva 1600. Jeg vil gjette kanskje 30-40 effektive hester, dette dog med en toppakning som ikke var helt frisk og en meget feiljustert forgasser - måtte ned i lavserien for å komme opp et par bakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Opel corsa 1,1Diesel (tror eg d var) Eneste morro`a man kunne få med den var om man hadde spart opp nok fart før svingene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 1997 Fiat punto 1,1 55hk. Gikk absolut ikke fort. Hiacen er eller ikke så sprek, 2,4 Turbodiesel-90 hk\200nm fordelt på 2000kg(uten fører) og 4wd :D Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Susuki SJ410 er noe lat også.. Har kjørt en sånn på landevei. Umulig å kjøre rett fram på rett veg med litt vind. Og toppfarta er ikke noe å skryte av heller. Ca 80-90km/t på straka vegen.. Hehe.. SJ413 har toppfart på 130 i god nedåverbakke og med litt medvind. Skumle biler.... Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjorgen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 husker russebilen vår, den var laat.. Var å kjørte hjem en kompis en kveld, så skulle jeg kjøre tilbake.. heelt flatt og rett strekke ca 2km.. hadde bånn gass hele strekka (automat) farta jeg kom opp i var rundt 90km/t, var atpåtil alene i bilen. Grusomt treig den bilen.. Mercedes Benz 109D om jeg ikke husker helt feil. Siter 92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 suzuki liana!!! den er skikkelig lat!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Daueste bilen jeg har kjørt er foreldrene mine sin '94 VW Caravelle 2.4 D, er snakk om 74(?) daue diselhester. Alt på bilen er dødt; Tråkker en på gassen skjer det ingenting, tråkker en på bremsen skjer det veldig lite. Men at den drar godt på lavt turtall skal den ha ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Min kjære onkel's Golf 1,et-eller-annet Diesel... hadde gått 570 000 km...jepp,ikke skriveleif... uten servicer eller stell utover oljeskift annet hvert år de siste x antall år. Setet var montert på en 2"x4",siden gulvet ikke eksisterte lenger. Med bilen i første gir,kunne girspaken flyttes 18cm i sidebevegelse...lett sliten. Den orket 78 km/t på full gass. 47 km/t opp Lierbakkene,i tredje,siden den stoppet hvis man prøvde å gire den opp,orket ikke mer. Perfekt bil for regjeringsfolk som sier det er tryggere med lav effekt i motoren og derfor vil ha høye avgifter på sterke motorer. De ville byttet mening på under et kvarter hele bunten. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 må være Kvernaland røde kors sin transporter som har verst akselerasjon men i toppfart så må det være en kompis sin mk1 fiesta 1.1 med 3 toms eksos helt frem trur ikke den likte å ikke ha noen motstand i eksosen. holdt gassen i bånn på motorveien frå stavanger to mil senere på helt beinvei så er det bittelitt nedoverbakke der nådde jeg 90 Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg