Gå til innhold

Daueste bilen du har kjört???

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

Tror GWGD240 fra militæret tar kaka sammen med Scania P113'en deres

MB ene til forsvaret må vel være noe av det daueste som finnes. Ikke fått kjørt en enda, men sitte på ein del, og det skjer heller lite.. Scania P113'en deres går vel ikke så elendig til å være en lastebil så lenge det ikke er last på den, men når du da slenger på ei beltevogn på en pansret P113 går det tregt i bakkene! Toppfarten er jo heller ikke allverdens, men mangler fartssperre på de vi kjører da:D

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjør noe av det dauest bilen jeg har kjør, på jobb det er 1990 VW transporter varebil (jobb bil) den klar maks 105 km/t på slett vei har klar å få den opp i 120 km/t + i en nedoverbakke når vi skulle rekke en ferge.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
87 Daihatsu Charade 1.0 AUTOMAT, den var så dau at når jeg tråkka på pendalen så svarte bilen bare "hæææææææææ?... :lol

Tror den her må være det daueste jeg har kjørt også.. Skulle forresten rygge opp en bakke med den, og den klarte ikke engang å holde seg på giret når jeg satt den i "R", den trilla fremover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daueste jeg har kjørt er volvoen min for øyeblikket.. fusker som f...

Bilen min går enda dårligere, den har to hull i blokka på ene sylinderen :)

Utenom det, så er vel Toyota Dyna100'n vi har på jobben noe av det lateste...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Bilen min går enda dårligere, den har to hull i blokka på ene sylinderen :)

Utenom det, så er vel Toyota Dyna100'n vi har på jobben noe av det lateste...

toyota dynaen vi hadde på jobb i kommunen var morro å kjøre, var så jævla lett på ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det daueste jeg har kjørt er en Renault Kangoo 1.9L Diesel uten Turbo... Tør nesten ikke tenke på hvor treg den må være med 1.4L Diesel :zzzz: Daihatsu Cuoren til dama med en 0.8L motor går mye bedre!!! :Devil:

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daueste bilen.. Hørtes hissig ut men.. 1969 Kadett 1.1 tror jeg det var.. Var sjafør med den bilen i Mysen en gang.. Bilen var svart med malte flammer på, (kost alt sammen), clutch var utslitt, motoren var dau som få, bremsene eksisterte..... Så vidt... Brukte 100 meter på å bremse ned fra 20 i slak nedoverbakke... SLAK! Tenningsnøkkelen var en skrutrekker, og uka etter datt ene setet gjennom gulvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... får vel hive meg på her jeg også...

Litt vanskelig og komme på alt jeg har kjørt, men ser man bort fra det helt elementære som militærbiler og annleggsmaskiner, og retter seg mer mot "normale" personbiler, så tror jeg faktisk en 1992 mod. BMW 316 er det daueste jeg har kjørt.

På en god andre plass kommer bilen jeg hadde før min nåværende. Nemmelig en 2002 mod. Golf 1.6 105 HK'er.

Disse bilene har etter min mening alt for små motorer i forhold til størrelse/tyngde. Spesielt BMW'en var sinnsykt dau å kjøre.

Nesten så jeg får litt abstinenser når jeg hører BMW 316i. Kjørte faktisk en BMW 316 2006 mod. her om dagen. Ikke spesielt stor forskjell fra den gamle.

Jeg liker BMW, men skulle jeg hatt en BMW så måtte det minst bli en 323i eller noe.

Hadde en 1982 mod. Mazda 626 2.0 110 HK'er som hadde gitt en NY BMW 316 konkuranse.

Jeg har sef. også kjørt en VW Boble da... men dette er jo ett klenodium og kan etter min mening ikke sammenlignes med andre biler, da dette er noe helt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daueste jeg har kjørt er en Suzuki Alto Automat, da snakker jeg om den gamle lille bilen.

Men MB240 i forsvaret var daut som fy.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e36 316 er ikke noen racer nei, men den er ikke HELT håpløs når man får litt turtall på den. Fullt mulig å miste lappen i:D Daueste jeg har kjørt må være bilene til jobben. Peugeot partner 1.8d (mrk. IKKE td) 0-100 på 18 sekunder eller noe sånn.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider