Gå til innhold

Daueste bilen du har kjört???

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde for msnge år siden en Datsun 220 C diesel, den var slik at når du trødde på gassen ble du trykket fremover istedet for bakover.. Fy fan noe så dødt!!!!

---------------------------------------------

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt*

+ MASSE tidligere biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dørs Mk2 Golf 1,3 med full bil i oppoverbakke var helt fantastisk grusomt..

En eller annen tidligere Mercedes fra 70tallet, tidligere ambulanse.. 0-100 på 1 minutt og 9 sekunder.. den bilen var sliiiiiiten...

Av nyere biler er vel Citroen C2 med minste motoren noe av det tregeste jeg har kjørt.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

den daueste bilen som var i stand jeg har kjørt må jo bli min gamle golf 2 med 1.6TD og 58hk ellr no.

forøvrig sittet på i en suzuki alto. takla ikke motbkke så veldig greit nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1992 Toyota LiteAce (husker ikke motor). Jobb-bil som gikk grusomt dårlig, husker jeg fikk sjokk når jeg så i vognkortet at den var såpass "ny". Brukte denne til å taue en Opel Vivaro i oppoverbakke en gang, og det anbefaler jeg ingen å prøve om igjen...

Husker også da vi _fylte_ den (varebil altså) med brus baki. Ble så lav at det ikke gikk an å kjøre fordi bakhjulene tok oppi innerskjermene :)

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde for msnge år siden en Datsun 220 C diesel, den var slik at når du trødde på gassen ble du trykket fremover istedet for bakover.. Fy fan noe så dødt!!!!

såpass ja, haha. Bra sagt, men Datsun diesel er gromt! Det er stilen...hehe, men bra tviler jeg på at det går hehe.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min kom hjem med ett skrap av en Opel Astra stasjonsvogn. Skulle komme meg raskt ut av ett kryss. Det var nedover bakke, klampen i bånn og en helt utrolig slapp akselerasjon, fy faen hvor dødt det var (var vel mer tyngdekraften som fikk fart i kjerra). Følte liksom at man måtte gynge med for å hjelpe å bygge opp farten. Slike biler er en fare i trafikken. 75hk var det vist i den mener jeg å huske :op:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider