Gå til innhold

Daueste bilen du har kjört???

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobben sin Toyota Hiace (vanlig diesel uten snurre) med 2 paller med sement inni, lita pakke med lekter på taket og en full pakke med 2"x4" bakpå på henger oppover lierbakkene i Drammen. Kan tenke dere selv hvor bra det gikk.

Haha, ser det for meg! :D "Ulovlig lasta Hiace mørkla store deler av Drammen med dieselsot"

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn knøttliten Daihatsu, tror det er sånn eriksmil eller hva han kaller seg har.. Kjørte Oslo - Gardemoen - Oslo. Trodde jeg skulle dø.. Et lite vindkast og jeg hadde sikkert vært i autovernet..! Eller front til front med en scooter, jeg hadde sikkert død og mopedisten overlevd!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se ting i sammenheng her folkens, dieselbiler (eldre uten og med turbo) er alltid daue!!!!!

Derfor er det mye verre å kjøre bensinbiler som dør over 4000 rpm, fordi du forventer deg noe mer.

Daueste jeg har kjørt (bensinbiler først):

Subaru 1,8 DL 4WD stasjonsvogn (jordebil) eneste muligheten og det som reddet oss fra å ikke dø av kjedsomhet var 4-hjulstrekken og reduksjonsgiret.

For en DRITTBIL!!

1985 mercedes 200 TE. Elendig motor!!! Trekker INGENTING over 4000 rpm, veier 1500 kg og går RÆVVA! Men er morsom jordebil for det, GULL å sladde med!

1987 Nissan Bluebird 2liter. Fy faen. Helt jeævlig elendig, trakk ikke over 4000 den heller. Endte med at den ene tennpluggen forsvant ut av topplokket (gjengene gikk til helvete av seg selv utpå jordet). Ille.

1983modell toyota carina 1,6 til lillesøster. Ille jævlig.

NB: alle disse motorene i respiktive biler var i orden!!

Av biler som ikke har vært i orden: 1996 suzuki baleno 1,4.

Måtte gire ned i 4 gir på motorveien:) Stakkars alle som kjører japsebil med 1,4, stakkarslig....

Dieselbiler:

Alle... Særlig min 1984 Audi 80 TD.

Til alle folk: kjører dere bil med motor mindre enn 1,6, prøv å gjør noe med det, ikke plag dere selv med slik søppel!!!

Selv har jeg 2,2L på gang som daglig bil, kubbikk vett :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider