RollaOle Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Siden jeg har kromfelger, så tenkte jeg jeg skulle kanskje få tatt og krommet grillen og toppdekselet i motorrommet og diverse slikt.. Dette er sikkert dyrt, men hvem gjør sånt? Og hvor mye vil det koste? Kanskje litt feil sted og poste men? Takk for respons! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 på toppdekselet er bare til å slipe ned med stålbørste og pusse over med autsol etterpå!heilt gratis!;) Mvh Ok`n Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 på toppdekselet er bare til å slipe ned med stålbørste og pusse over med autsol etterpå!heilt gratis!;) Mvh Ok`n Men det blir ikke krom ;) Ta et søk på Gulesider, på fornikling, forkromming osv. og der du bor. Så tar du med deg delene og spør om en prisantydning :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 sant det,men hadde ikke orka og brukt tusner på å chromme den bilen!;) men det er jo etter samk og lommebok Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RollaOle Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 sant det,men hadde ikke orka og brukt tusner på å chromme den bilen!;) men det er jo etter samk og lommebok Tenkte på og ha bare krom speiler, også ha ganske mye krom og sølv i motorrom.. Men må jo ikke være krom så takk skal du ha Ok`n! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Men hvis du pusser det fint og blankt, gjör ordentlig reint og legger på noen lag med varmebestandig klarlakk så kan det bli ganske fint og kromaktig det og.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 kromme plastgrill? og plastspeil.. ? Du får kjøpt kromma speildeksel, vet ikke hvor og om de har til din. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Flyttet denne og vil samtidigt nevne at centrum fornikling har endel kromming visstnok. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RollaOle Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Flyttet denne og vil samtidigt nevne at centrum fornikling har endel kromming visstnok. Thanks! Tenkte at jeg skulle ja kromspeil, jeg bare kjøper nye speil, Har små cup speil... Også "kromme" eller shine motorrommet litt. Takk for respons, prøver den pusse/varmebestandig klarlakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Om du forsatt lurer så kom eg på at stilen.net har ein god walktrough på det toppdekselet....ser bra ut meiner eg!:) http://stilen.net/index.php?page=topcover Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Om du forsatt lurer så kom eg på at stilen.net har ein god walktrough på det toppdekselet....ser bra ut meiner eg!:) http://stilen.net/index.php?page=topcover Pussa ned ett racing tanklokk i eloxert aluminium, da pussa jeg det ned med 120 papir på eksentersliper, tok vekk pusseripene med 600 våtslipepapir og maskinpolerte med autosol etterpå! Tok en halvtime, og fikk en speilblank finnish! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Austevollingen Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 - Siter 1. års lærling, lette kjøretøy. Bmw 520i 1993 Bmw 520i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RollaOle Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg gjorde dette med eksosanlegget på en moped, sandblåste bort lakken, pussa med finere og finere sandpapir, før jeg avsluttet med sandpapir grovhetsklasse 900. Deretter 2 tynne lag med klar varmelakk, og så 2 litt tykkere lag (sørget selvfølgelig for at det ikke ble rennmerker)Etter to uker ble klarlakken grå-aktig pga. alt støv/skit som samlet seg, og noen få uker (riper) senere så jeg tydelig hvordan det begynte å danne seg rustprikker. Nå var jo dette riktig nok på et eksosanlegg til en moped, og dette er jo mer utsatt for urenheter og skader, men jeg vil likevel ikke anbefale at du gjør dette, uansett hvor på bilen det er. Hei du! Jeg tar og polerer med autosol, det blir mye bedere.. Kan se hvordan det går på prosjekt tråden.. Skal polere imorra.. Takk for respons da! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Gi oss ein update korleis det går!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg