Latsæbb Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Ser ut som at EA endelig har skjønt at vi vil ha en litt ny vri på NFS serien! "Electronic Arts has officially announced Need for Speed Underground. In this driving game, players will be able to buy custom kits and other car modification items using the cash they earn by winning events. These events will consist of various nightly street racing activities, including drag racing. The game will feature 20 customizable cars from a variety of manufacturers, including Toyota, Subaru, and Mitsubishi. Naturally, there will also be licensed custom kits. Need for Speed Underground is scheduled for release early next year for the GameCube, PlayStation 2, Xbox, PC, and Game Boy Advance." http://www.gamespot.com/pc/driving/nfsunderground/news_6026025.html :D Gleder meg! Forresten, hei! ..jeg er ny her :) Siter 96' Nissan Almera 1.6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 hmm siden ingen andre har ønsket deg velkommen.... VELKOMMEN :skaal: birthday og det var en super melding du hadde med deg og... endelig skal det modifiseres kraftigt på nfs bilene, får håpe de presser inn litt sånn normale biler som kan styles/tunes og ikke bare de der "super" sportsbilene som er ferdig "ødelagte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 WOOHOO!!! Jeg ble jo så skuffa fra nfs5 (porche) til nfs6 (hp2). På 5'ern kunne man jo modifisere bilen litt hvertfall, og ting gikk i stykker så det var litt om å gjøre å kjøre pent. *Glede meg som en unge på lillejuleaften* Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 NFS6 var helt på tryne, NFS5 var ganske kewlt, ialefall med de råeste bilene. NFS3 var best! =D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ NFS6 var helt på tryne, NFS5 var ganske kewlt, ialefall med de råeste bilene. NFS3 var best! =D NFS3 sugde, synes kampen står mellom nfs5 og nfs2se Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 NFS 1 og 3 var best! NFS 2se var morro fordi grafikken var helt overlegen i den tiden 3DFX kom. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg