Gå til innhold

Hvorfor kom aldri 742 og 942, de hadde jo blitt tøffe "bilder"

Ranger emnet

lars_b

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, jeg åpnet bldet i Photoshop, og så at det var et retusjert bilde ja...

Stusset litt når en her skrev at "han som eier den bilen bor 4 mil fra meg, jævlig rå"....

Men vedkommende har vel sett LITT feil da kanskje...

Glenn

han som eier den ekte med 4 dører bor 4mil unna meg...er en 940 som er ombygd til s90 front og s70 bak.

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1702

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har jo en mye lavere front da.

har den lavere front?

jeg har alltid trodd den er "lik" som 740, med unntak av taksenking og interiør.

samt litt smådetaljer rundtom, selvsagt.

den er ikke seksjonert vel?

eller tenker du på at 960 vs 740?

det er jo mange som har bygget om.. men, ja.. det hadde jo ikke vært problem for volvo å lage en 780 utgave med 960 eller 960 lignende front.. evnt en 960 (s90) med 780 tak. om du skjønner hva jeg vil frem til..

s92, mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den lavere front?

jeg har alltid trodd den er "lik" som 740, med unntak av taksenking og interiør.

samt litt smådetaljer rundtom, selvsagt.

den er ikke seksjonert vel?

eller tenker du på at 960 vs 740?

det er jo mange som har bygget om.. men, ja.. det hadde jo ikke vært problem for volvo å lage en 780 utgave med 960 eller 960 lignende front.. evnt en 960 (s90) med 780 tak. om du skjønner hva jeg vil frem til..

s92, mao.

780 ble ikke taksenkt da, det ser du jo.. Er bare snakk om 1 tomme de tok vekk.. Ok, hvis du vil kverulere, så kan du kalle det taksenking, men syns ikke det jeg.. :)

men 780en er deilig uansett...

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

780 ble ikke taksenkt da, det ser du jo.. Er bare snakk om 1 tomme de tok vekk.. Ok, hvis du vil kverulere, så kan du kalle det taksenking, men syns ikke det jeg.. :)

men 780en er deilig uansett...

man kan jo ikke sammenligne en 740 vs 780 slik som 240/26+ vs 262 bertone..780 er en egen modell og ingen ombygd 740 akkurat.men en del felles deler har de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider