schiern Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hei.. har montert badlook list men har lyst til å sparkle igjen glippen mellom panseret og lista... Noen som kan forklare meg hva slags pussepapir jeg skal bruke osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hei.. har montert badlook list men har lyst til å sparkle igjen glippen mellom panseret og lista... Noen som kan forklare meg hva slags pussepapir jeg skal bruke osv? Våtslipperpapir dynket i vann - for ikke å få noen riper når du pusser... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Du trenger ikke bruke våtslipe papir.. Bruk glass fiber på bak siden av Badlooken for å feste den skikkelig til panseret! Kjedelig om du skulle få sprekker i lakken når du er ferdig med sparkling osv.. Siden sparkelen ikke har noen særlig "lime" effekt må du bruke d..! Legg på et godt lag, men pass på så du får igjen panseret! Deretter sparkler du over glippa mellom panser og badlook.. For så å pusse ned det værste med ganske grovt papir (f.eks. 400) For så å fin pusse med 800-1200! Ha på fyller, og puss den glatt! Så er den klar til lakk! Om du ikke er så dreven så får du sende meg en pm og vi kan bli enige om noe! Mvh Marius. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg