SATYR Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hei folkens. Hva er det som er spesielt med 230fs motoren? 531 topp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 noe som heter b230fx... den har 531 topp ja... men har ikke hørt om fs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Tror det er en motor som heter det (fs), men jeg finner ikke noe info om den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hvilken bil skulle FS ha blitt levert i da? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Aldri hørt om FS motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Mener den står i tolerance, men ikke skker, hört om den för Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Står ikke i Volvos bøker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 mener og jeg har sett en diskusjon om det för, men husker ikke sikkert seff... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Står ikke i Volvos bøker... Nei, finner ikke noe om den jeg heller. Finner F/FD/FX men ingen FS motor... Kanskje noe spes som var levert i ytterst få eksemplarer? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 tar sikkert feil jeg da, var sikkert den jeg ikke fant der, men veit jeg har hört om det för.Spörs om det ikke er en utgave av en annen som har kanskje en liten forskjell, men ikke vits å bryseg med, eller kanskje innbytte F motor Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Neida! FS finnes visst ja.. Men det er bare en variant av F motoren. Finnes litt info i denne tråden --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69597&highlight=fs Hehe, ikke rart man ikke finner den, når til og med Vadis melder om at det er en 230F motor!! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hehe.. Volvo har lagd mye rart som det ikke finnes mye info om igjennom tidene. Importerte en 90 modell 745 for noen år siden. Å den satt det B230K motor i! I 1990...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 jeg har FS! 130 hk er det, har snakket med volvo sverige for å finne det ut. kom med LH2.4 sprutet. men er ikke produsert mange av den motoren.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg hadde også FS, stod at det var 116hk (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 min FS er raskere en vanelig F. For jeg drar alle de vanlige Fene jeg har kjørt mot.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg