Swidish Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by candyman WOW tro det eller ei, men jeg fant en sang som var enda mer konge! "Anti Epa - Volvo 240" :D :D :D :D Mora Nisse - Volvo 142 er fortsatt konge sangen... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by swidish vr6 Mora Nisse - Volvo 142 er fortsatt konge sangen... Hadde den vært om 240 så hadde den vært bedre:) Snus sangen var kul den å ja!;) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 new found glory NOFX MXPX Goldfinger Placebo Audioslave White Stripes Guano Apes Less than Jake Pearl Jam QOTSA Weezer NERD Clipse Jurrasic 5 Killer Mike Siter <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Hans Rotmo - Førerkort Genial sang :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 det blir endel audioslave, vanhalen, ac/dc, foo fighters, black sabbath og masse god gammal rock og en hel del hip hop (av dcen ikke kommerse typen):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Trance er bra blir gira kjøre fort når man hører på det. Og man må jo nesten bare høre på sånt for å dra teens...... Grupper jeg hører på+ sanger der burde høre på noen: Dum Dum boys ZZ cowboys Postgirobygget de lillos Morten abel-hode over vanne System og a Down-Chop suey prodigy-breathe Korn Metallica Coldplay-clocks Everything butthe girl-like the dessert miss the rain queen of the sone age Girls Alound Linken park Papa Roach Kazza-Pedal to the metal Ugress Gåte Rammstein Rob zombi Fatboy slim Him +++++husker ikke i hode Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by bjaa Hans Rotmo - Førerkort Genial sang :D Hvor finner man den da? Klarer ikke å finne den i kaaza Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by bjaa Hans Rotmo - Førerkort Genial sang :D Aha... Det er jo førarkortet... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by borabora Vil på Bad Religion konsert igjen jeg. Var på Bad Relgion konsert for noen år siden, var kult.. men NOFX konserten jeg var på i går var noe av det kuleste jeg har vært med på noen gang :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 For all del! få tak i alt av Darling Daizy! konge norsk "pop-punk" band.. Darling Daizy - time out er veldig favoritt om dagen.. Millencolin Pennywise ++ av punk er gromt om dagen.. Cisco kid - Pistoleros tar av i fylla da :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 oxide and neutrino - shoot to kill eller andre fra oxide and neutrino! Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Hmmmmmmmm jeg blir helt sjokkert over at ingen av oss inkudert meg selv ikke nevnte den Michael Schumacher Tecno sangen med de deilige lydene i jeg! :D Den er jo bare helt konge! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Har ikke lappen enda, men dette er det jeg hører på iallefall: CCR, AC/DC, Pink Floyd, Guns`N, Iron Maiden, Manowar, Metallica, Michael Jackson, Black Sabbath, Rage Against The Machine, Postgirobygget, Sting osv osv Igrunn det meste, så lenge jeg blir spart for techno/trance og hiphop/rap Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by candyman Hmmmmmmmm jeg blir helt sjokkert over at ingen av oss inkudert meg selv ikke nevnte den Michael Schumacher Tecno sangen med de deilige lydene i jeg! :D Den er jo bare helt konge! Blir helt satt ut over at ingen hører på Mc Kurdah jeg ;) Hadde vært litt stilig å kommet i Bimmern til mor med Mc Kurdah`s greatest hits i cd spellern :D Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Nå er det jo sommer og sol,så på tide å finne frem de gode gamle gromlåter! Mungo Jerry-In the summertime Lillebjørn-Bysommer Bjørn skifs-Herligt herligt First Class-Beach Baby OSV.....:cool: :cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg