Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hei, har nå hört at man kan bruke framfjärer fra 280 ZX og bakfjärer fra 300zx på S12 til senking, senkefjärer selvfölgelig. Da silvia skal ha forstilling og bakstilling fra disse(?). Dette sier jeg til opplysning, og at jeg lurer på om man kan bruke standardfjärer fra disse også, har en med kappa fjärer som ikke er godkjent? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hei igjen... Her er muligheter til senking og fjærer og slikt til den biln: http://www.club-s12.org/board/showthread.php?t=11736 Er litt usikker på om jeg her vist deg dette tidligere, uansett her står det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg