Mazda_råner Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Var ute å øvelsekjørte litt i går. Kjørte nedover fra rådhuset nedover mot børsen, og når jeg kommer til venstresvingen utenfor børsen hører jeg bare at felgen smeller rett i trikkeskinnene... Da hadde hele det jævla dekket vrengt seg av felgen så jeg måtte stå i snøvær å bytte dekk nede i sentrum. Morro:rolleyes: :rolleyes: Her er resultatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Detta er nok grunnen til at det løsna. Må ha vært lite luft i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Se hvor fin kanten blei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Golfen med reservehjul. Ser helt på tryne ut.:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by Mazda_råner Detta er nok grunnen til at det løsna. Må ha vært lite luft i det. Huff da... synes det ser ut som en gammel letti eller en sånn castor, jeg (festemateriell elektro), så det er vel en eller annen elektrikker som har tømt lomma si før helgen... Ikke bra :rolleyes: Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Med fire slike dekk trenger du ikke å senke bilen:D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Cozzie Med fire slike dekk trenger du ikke å senke bilen:D Haha:D Skal fåreslå det for muttern. Er jo hennes bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 offtopic; hvorfor kaller du deg mazdaråner? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by Dr_S offtopic; hvorfor kaller du deg mazdaråner? Fordi detta er bilen min... Hvertfall inn til jeg får kjøpt meg no bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg