Bleck devil Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hei jeg skal montere sentrallås og høytallere i dørene , men mangler de gummibelgene som står mellom dørene og A stolpen og B stolpen som kabblene skal gå i. Så om det er noen som har så kjøper jeg disse. MVH Bleck devil happyhappy Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Om du kan vente en måneds tid regner jeg med at jeg har dette til deg. Men skulle jo tro at sentrallås var standard på GT modellene vel? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hei Ja det trodde jeg å men denne er det ikke på import fra Tyskland er ikke elvinduer heller men el soltak. Her er det brukt penger på motor 150hk som er løftet opp til 220. Ja jeg kan vente til du får dele bilen hjem. det er jo fint at du holder til i Bergen. Meget interisant prosjekt du har det skal bli kjekt å se det ferdig. jeg har planer om en R32 med twin turbo med 571hk som jeg kan få fra Tyskland for en billig penge. Skal snakke med møller å de høye herer i Fyllingsdalen på dette. Du kan jo gi en lyd når du har disse du når meg på 415 09 990 MVH Tore Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Litt av en motor du har da. Er det en original 2.0 16v med 150hk? Var sikker på at disse hadde 136? Hvordan har du skremt den opp til 220hk då? Høres jo ut som om det er brukt litt penger på denne motoren. R32 med twinturbo høres jo rett og slett sinnsykt ut!! Kan gi deg en lyd når delebilen kommer i hus. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 så vidt jeg vet finnes det to utgaver av gt 16v .. de med skinninteriør, sentrallås ,el-speil , det jævla dyre bremsesystemet osv.. min er en av disse, og så har jeg en delebil som er uten noen av ekstratingene, har ikke engang sølvfarget stripe i plasten =\ btw. 150 hk ? hæ ? er da vel 136 ? iallefall i begge mine..hm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Det er levert en utgave i Tyskland å italia med 150hk på slutten av 92 disse bilene ble ikke tatt inn til Norge eller noe annet land grunnet avgifter. Motoren ble opprinnelig laget for Italia ettersom de har et avgifthopp fra to liter over dette så koster hestekrefter sinsykt mye. Han jeg kjøpte bilen av i Tyskland jobber på vag han har i tillegg skiftet eksoskammer , dyser data sprut å en del andre ting derfor 220hk. Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 nice, kunne tenkt meg en sånn =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 De belgen du snakker om får du kjøpt på møller, koster ikke så mey heller. Kjøpte til 2'er Golfen jeg hadde da jeg monterte høyttalere og sentrallås. Tror jeg betalt 75 kroner eller no sånt for to stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg