Gå til innhold

Er det noen som har

Ranger emnet

Bleck devil

Anbefalte innlegg

Hei

Ja det trodde jeg å men denne er det ikke på import fra Tyskland er ikke elvinduer heller men el soltak. Her er det brukt penger på motor 150hk som er løftet opp til 220. Ja jeg kan vente til du får dele bilen hjem. det er jo fint at du holder til i Bergen. Meget interisant prosjekt du har det skal bli kjekt å se det ferdig. jeg har planer om en R32 med twin turbo med 571hk som jeg kan få fra Tyskland for en billig penge. Skal snakke med møller å de høye herer i Fyllingsdalen på dette. Du kan jo gi en lyd når du har disse du når meg på

415 09 990

MVH

Tore

Passat 2.0i GT 16V (92 mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en motor du har da. Er det en original 2.0 16v med 150hk? Var sikker på at disse hadde 136? Hvordan har du skremt den opp til 220hk då? Høres jo ut som om det er brukt litt penger på denne motoren.

R32 med twinturbo høres jo rett og slett sinnsykt ut!!

Kan gi deg en lyd når delebilen kommer i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg vet finnes det to utgaver av gt 16v .. de med skinninteriør, sentrallås ,el-speil , det jævla dyre bremsesystemet osv.. min er en av disse, og så har jeg en delebil som er uten noen av ekstratingene, har ikke engang sølvfarget stripe i plasten =\

btw. 150 hk ? hæ ? er da vel 136 ? iallefall i begge mine..hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er levert en utgave i Tyskland å italia med 150hk på slutten av 92 disse bilene ble ikke tatt inn til Norge eller noe annet land grunnet avgifter. Motoren ble opprinnelig laget for Italia ettersom de har et avgifthopp fra to liter over dette så koster hestekrefter sinsykt mye. Han jeg kjøpte bilen av i Tyskland jobber på vag han har i tillegg skiftet eksoskammer , dyser data sprut å en del andre ting derfor 220hk.

Passat 2.0i GT 16V (92 mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider