Gå til innhold

Helhvite baklykter

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

De helhvite baklysene på Mr. Bollocks sin bil ser alltid photoshoppet ut.. Sier ikkje at du har gjort det, for det ville vært seriøse fritidsproblemer, med tanke på kor mange bilder du har lagt ut :P Men du har å stille på Ål-treffet i august, må se kordan det egentlig ser ut!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe.. Dere tror fortsatt det er photoshoppa ja.... :???:

Må jeg ut å lage video for at dere skal tro det eller??

Skal prøve å komme meg på et Volvotreff neste år ja.. kiddie

Eg tror faktisk at de er ekte, har sett flere biler som ser "rare" ut på bilder, f.eks at dørene ser ut som om de ikkje er igjen.. Men vil se bilen på ekte, klarer ikkje å bestemme meg om det ser bra ut eller ikkje når lyktene ser ut som klipp&lim på bilder ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dioder.no

Har kjøpt til hele bilen jeg.. Bremselys, ryggelys, blinklys og alt..

Kom på ca 1700,- for alle pærene til hele bilen..

nice, da slipper man å bytte pærer på *mange* år :P

samt de bruker jo en del mindre effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider