Kane Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Fullstendig offtopic, men han kjørte vel 16.XX med campingvogn og full opplasting med 'the Wiplash Camaro'? Med Camaroen ja, men det er jo 20 år siden... Han har kjørt med Impalaen og, og den er temmelig mye kjappere. Det er forresten ikke SÅ sinnsykt lenge siden heller. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Ja... Den var verdens raskeste med campingvogn. Men den ble mindre pen etter å ha kjørt ut på Gumball 3000. Er vel en MB 600 som har den rekorden? Mvh Edit: "Fastest Caravan tow A Mercedes Benz S600 driven by Eugene Herbert (South Africa) reached a speed of 223.881 km/h (139.113 mph) " "Reyland Cosworth 0-60: 2.88 seconds, 0-100: 6.06 seconds, 100-150: 6.97 seconds, 1/4 mile: 10.66@136mph, top speed: 194.7mph, guinness book of records fastest caravan tow at 128.8 mph" Imponerende tall... Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Jeg syns den skulle lakkes og få på decals til å se nøyaktig slik den så ut når den ble kjørt i wrc :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Trudde den var spent fast for at ingen skulle ta den jeg :P lærer så lenge man lever! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Er vel en MB 600 som har den rekorden? Mvh Den reyland escorten hadde den. Det er sikkert en annen som har den nå. Men tror nok escorten til Hafsengen er noe mer rask en reyland escorten. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Tror Og Det Ja, De Digget Den Jo I England NÅr Han Var Over, NÅr Det Gjelder Farge SÅ SÅ Man At Mannen Vet Hva Han GjØr,sÅ Han Blir Nok RÅ Gitt(sorry Caps) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Den nye Reyland-escorten blir nok raskere enn Hafsengen sin... :thumb Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Dette har jeg venta på ! At grombilen til Stian oppstår fra di døde ! :w00t Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 sinnsykt bur reyland har fått i escorten. hmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Må bare komme med et lite innspill her: Hvorfor gidder dem å begynne å rette på karosseriet til hafsengen? -Hvorfor ikke bare finne en hvilken som helst escort, og ta alle gromdelene fra vraket og hive dem over? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Må bare komme med et lite innspill her: Hvorfor gidder dem å begynne å rette på karosseriet til hafsengen? -Hvorfor ikke bare finne en hvilken som helst escort, og ta alle gromdelene fra vraket og hive dem over? Det karrosseriet har jo vunnet et wrc-løp, med Carlos Saintz bak rattet, så det er jo ikke noe man bare hiver vekk akkuratt.. Også har det jo endel forsterkninger osv. som et vanlig escort cosworth karrosseri ikke har da. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Er vel fint lite igjen av de platene som har kjørt rally, det meste er vel bytta nå? Men jeg skjønner argumentet, man kan bytte en bil bit for bit, og det vil ikke spille noen rolle, men ikke hele på en gang. :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Må bare komme med et lite innspill her: Hvorfor gidder dem å begynne å rette på karosseriet til hafsengen? -Hvorfor ikke bare finne en hvilken som helst escort, og ta alle gromdelene fra vraket og hive dem over? Fordi en Escort WRC kun har takplata felles med en vanlig Escort kanskje :crazysant Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Fordi en Escort WRC kun har takplata felles med en vanlig Escort kanskje :crazysant ok, så det er såpass.., altså hvis du mener at breddnig og sånt er noe problem (altså nå vet ikke jeg om den er breddet) men så er det jo ikke det. Hvis selveste karosseri-konstruksjonen, slik som bærende karosseri, div stolper er annerledes, så skjønner jeg at dem ikke vil bytte karosseri... Hvordan er drivkraften fordelt? Det ryker ikke så mye av framdekka her som det gjør av div audi'er. Det virker og som om den er lettere å legge ut en andre biler..... Noen som vet? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 ok, så det er såpass.., altså hvis du mener at breddnig og sånt er noe problem (altså nå vet ikke jeg om den er breddet) men så er det jo ikke det. Hvis selveste karosseri-konstruksjonen, slik som bærende karosseri, div stolper er annerledes, så skjønner jeg at dem ikke vil bytte karosseri... Hvordan er drivkraften fordelt? Det ryker ikke så mye av framdekka her som det gjør av div audi'er. Det virker og som om den er lettere å legge ut en andre biler..... Noen som vet? Mye er annerledes og kraftigere enn på et vanlig cossi karrosseri ja. Slik jeg har skjønt det kan han styre kraftfordelingen elektronisk. Hvor mye vet jeg ikke. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.