Gå til innhold

Etterlysning: Svart EVO 6 TME stjålet på Lillehammer i natt..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

sånne biler som ikkje har nøkkel,kun kort som funker slik at den kan kun opnes og startes når kortet er innen en viss rekkevidde er vel ganske tyverisikre da?utrolig kjipt det med bilen,er det en "god" forsikring på den?:)

Mvh Ok`n

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til, så skulle jeg ønske jeg bodde i kina, der tyver får henda hogget av eller Iran, der de blir hengt.

Jeg haaaater tyver, og denne posten hjalp ikke mye på inntrykket.

Skal se etter bilen, selv om jeg bor i Oslo, så skal jeg se etter den. Blir dritforbanna asså!

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagle og koffein tabletter er eneste løsningen :ex_machin

Kjipt når slikt skjer :(

Får håpe den kommer uskadd tilbake, evt at forsikringsoppgjøret ikke blir for tuklete... Og det har jo lett for det når de skal UT med penger :(

Biler med startsperre kan ikke bli stjålet osv, ja jøss... knock

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dette er en av grunnene til at fatter'n har garasje til RX7'n som man må låse opp fra innsiden, og at han har hagla klar på veggen :deng

Synd at den ble stjålet, ingen ting å rapportere fra vestlandet, verken lignende bil eller unormale rimelige deler

As usual with cars:

Car owner: How fast can you make it go?

Tuner: How much you wanna spend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at fatter'n har garasje til RX7'n som man må låse opp fra innsiden, og at han har hagla klar på veggen :deng

Synd at den ble stjålet, ingen ting å rapportere fra vestlandet, verken lignende bil eller unormale rimelige deler

er vel sikkert solgt til latvia eller no allerede.. :aug: :ex_machin

Åssen rx-7 har faren din? noen bilder eller?:) (legge dem på mazda underforumet her)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

var på gjøvik for litt siden, på strekningen fra mcdonalds og til rundkjøringen ved kjøpesenteret fikk jeg en svart evo bak i rævva mi, og når jeg plasserte meg for å kjøre til venstre i rundkjøringen kjørte han på høyre side av meg å suste rett frem mot Lillehammer. Kjørte no jævla som han hadde stjålet den!

Fikk dessverre ikke med reg.nr men så den var svart! skimtet no røde greier på siden av den og!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på gjøvik for litt siden, på strekningen fra mcdonalds og til rundkjøringen ved kjøpesenteret fikk jeg en svart evo bak i rævva mi, og når jeg plasserte meg for å kjøre til venstre i rundkjøringen kjørte han på høyre side av meg å suste rett frem mot Lillehammer. Kjørte no jævla som han hadde stjålet den!

Fikk dessverre ikke med reg.nr men så den var svart! skimtet no røde greier på siden av den og!

Hehe, er vel tvilsomt at han/hun/dem som stjal den kjører til Gjøvik en svipptur for så å kjøre mot Lillehammer igjen.. :P

mye bra biler som står til salgs fortida som blir stjålet...

Sant det. Og minker vel på Evoer, siden noen blir vraka mens andre blir stjålet..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye bra biler som står til salgs fortida som blir stjålet...

Ja, dessverre er jo salgsplasser ett fint sted å samle informasjon, i tillegg til prosjekter her på forumet, dessverre.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider