Gå til innhold

Hvilken Volvo 240 bør jeg kjøpe meg?

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

om du vil ha stv, ville jeg prøvd å prute ned 91' stv'en.. nye felger på stv'en, vekk med tusenmeterene (evnt hiv de bak grillen) og litt behandling av plasten, så er den grombil.

Har faktisk litt lyst på en stv. Hvor mye ville du ha gitt for den 91` stv`en da? Så jeg har eventuelt noe å gå på, om jeg ringer på den?

Edit: Fikk stefaren min til å sjekke motorvognregistret på den 240 stv`n og det visser seg at den ble solgt 23.12 i år. Vært totalt 6 eiere på den inkl. personen som kjøpte den for ei uke siden.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk litt lyst på en stv. Hvor mye ville du ha gitt for den 91` stv`en da? Så jeg har eventuelt noe å gå på, om jeg ringer på den?

Edit: Fikk stefaren min til å sjekke motorvognregistret på den 240 stv`n og det visser seg at den ble solgt 23.12 i år. Vært totalt 6 eiere på den inkl. personen som kjøpte den for ei uke siden.

jeg har hatt 242'en min i en del år, så jeg vet ikke listepriser..

må nesten se tilsvarende biler..

men når du er på 90+ tallet, øker bilene en del i pris..

du har jo fine bakluken på denne også..

ville nok tro at 22-25k er bra kjøp, om den er rustfri, bulkfri, etc.

den har gått litt da.. 260.000..

men 91' begynner å bli gammelt det også :P

lakk, etc. trekker opp en del, om den er fin.. da sparer du mye penger om det er prosjektbil og du liker fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjåj! Jeg kjenner faktisk eieren av 83 modellen! Den er gullfin. Den har masse orginalt ekstrautstyr, f.eks. orginal el. åpner av bagasjen yummy Legg også merke til at den ikke har gått en dritt!

ja, den hadde lav km-stand og mye utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjåj! Jeg kjenner faktisk eieren av 83 modellen! Den er gullfin. Den har masse orginalt ekstrautstyr, f.eks. orginal el. åpner av bagasjen yummy Legg også merke til at den ikke har gått en dritt!

Ja, kunne tenkt meg denne. Kanskje jeg skal ringe på denne på mandagen da jeg har litt bedre tid. Men kanskje det blir litt langt å dra om jeg skal hente bile hvis jeg kjøper denne?

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på 1988 Volvo 240 GLE

1987 Volvo 240 GL

1984 Volvo 240

1983 Volvo 240

1985 Volvo 240 dl

1991 Volvo 245 GLT

Synes for tiden det er litt labbert med gode 240`er som er til slags som det var for 1-2 mnd siden. Da var det en god del som jeg hadde lyst på men, som øknonomien ikke tillot meg å kjøpe. Er lærling,begynner på 2.halvåret og har ikke den beste lønna for å si den sånn.

Hva tror dere om disse?

Den sølvfarga 1983 modellen var meeeeeget pen, ikke så gæren km. stand heller! Valget står nok..eller hadde vhertfall for min del stått mellom den og den GLT-stasjonsvogna fra 91. Den har jo gått litt lengre men er endel nyere.

Trur egentlig jeg ville kjøpt den grå jeg altså..magefølelsen, hehe. Kommer litt an på hva som befinner seg under panseret på den da såklart...hvis det er injection motor av noe slag så er det hvertfall ikke noe å lure på.:D

Lykke til.

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider